Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/609
Title: Σχεδιασμός έξυπνου συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) στο τομέα της φυσικής της πυρηνικής ιατρικής
Authors: Ζερδεβά, Σταυρούλα
Issue Date: 2007-11-06T07:57:17Z
Keywords: Ηλεκτρονική μάθηση
Πυρηνική ιατρική
Keywords (translated): e-learning
Nuclear medicine
Abstract: Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και έπειτα η υλοποίηση ενός έξυπνου συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο τομέα της φυσικής της πυρηνικής ιατρικής, το οποίο θα αποτελεί ένα αρχικό βήμα προς τη κατεύθυνση της ιδανικής διδασκαλίας και μάθησης στο τομέα αυτό. Αφού προσδιορίσαμε τους λόγους για την ανάπτυξη ενός συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στη φυσική της πυρηνικής ιατρικής, αναλύσαμε το κοινό στο οποίο αυτό απευθύνεται, καθορίσαμε συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους, και έχοντας λάβει υπόψη τις στρατηγικές που έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα στην ηλεκτρονική μάθηση καθώς και τις ιδιαιτερότητες του τομέα της φυσικής της πυρηνικής ιατρικής, σχεδιάσαμε ένα σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης, το οποίο περιέχει κατάλληλα εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη του επιθυμητού μαθησιακού αποτελέσματος, καθώς και εργαλεία για την αξιολόγηση του εκπαιδευομένου. Έπειτα προχωράμε στο κτίσιμο της πλατφόρμας.
Abstract (translated): Aim of this subject is the planning and then the implementation of a “clever” e-learning system in the sector of physics of nuclear medicine, which will constitute an initial step to the direction of ideal teaching and learning in this sector. After we determined the reasons for the development of an e-learning system in the physics of nuclear medicine, analyzed the audience that this is addressed, determined specific learning objectives, and keeping in mind the strategies that have been applied up to now in the e-learning, as well as the particularities of the sector of physics of nuclear medicine, we have designed an e-learning system which contains suitable educational tools for the achievement of desirable learning result as well as tools for learner assessment .Then we proceeded to the building of the platform.
Appears in Collections:Τμήμα Ιατρικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Zerdeva.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.