Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/6358
Title: Διερευνώντας όψεις της αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής πολιτικής στην εκκλησιαστική εκπαίδευση: Το προφίλ, οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι επαγγελματικές επιλογές των μαθητών της
Authors: Χριστοφορίδης, Θεόδωρος
Issue Date: 2013-10-11
Keywords: Εκκλησιαστική εκπαίδευση
Εκπαιδευτική πολιτική
Επαγγελματικές επιλογές
Μαθητές εκκλησιαστικών σχολείων
Keywords (translated): Ecclesiastical education
Educational policy
Perceptions and career choices
Students of ecclesiastical schools
Abstract: Η μελέτη αυτή, εκπονήθηκε με βασικό σκοπό αφενός να πραγματευτεί κριτικά και να ερευνήσει στο χώρο της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης το προφίλ, τις στάσεις, τις αντιλήψεις, και τις επαγγελματικές επιλογές των μαθητών της ως μελλοντικών αποφοίτων όπως αυτά διαμορφώνονται από την παρεχόμενη εκπαίδευση στη βάση της υπαγορευόμενης εκπαιδευτικής πολιτικής αφετέρου να διαπιστώσει το βαθμό επίτευξης των στόχων της ως προσφερόμενης παιδείας. Ακολουθώντας την έρευνα επισκόπησης αναζητήθηκαν και αποτυπώθηκαν το προφίλ, οι στάσεις, και οι αντιλήψεις σε ολόκληρο τον μαθητικό πληθυσμό της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης πανελληνίως. Στην έρευνα συμμετείχαν όλοι οι μαθητές των Εκκλησιαστικών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας κατά τη σχολική χρονιά 2011-2012. Παράλληλα εξετάστηκαν οι επαγγελματικές επιλογές των μαθητών και το πώς αυτές επηρεάζονται από τα προηγούμενα και όλα αυτά εντός της ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής σε κάθε έκφανση της μαθητικής ζωής.
Abstract (translated): This study, conducted with a view to both basic hawker critically and to explore the field of ecclesiastical education profile, attitudes, perceptions and career choices of students as future graduates as they are formed from the training provided at the base of motivated educational policy on the other to determine the extent to which the objectives of education as offered. The survey involved all students of Church Ηigh schools during the school year 2011-2012. Following the investigation review was sought and reflected profile, attitudes, and beliefs across the student population of ecclesiastical education throughout Greece. At the same time examined the career choices of students and how they are influenced by the past and all those within the educational policy practiced in every aspect of student life.
Appears in Collections:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΔΔ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Christoforidis(ptde).pdf7.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.