Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9334
Title: Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ρομποτικής συσκευής για τη ρομποτική πλατφόρμα e-ProBotLab (Early Programming Robots Laboratory)
Other Titles: Design, implementation and evaluation of robotic device for robotic platform e-ProBotLab (Early Programming Robots Laboratory)
Authors: Καραχρήστος, Χριστόφορος
Keywords: Ρομποτική πλατφόρμα
Προγραμματιστικό περιβάλλον
Νηπιαγωγείο
Δημοτικό σχολείο
Προγραμματιζόμενη ρομποτική συσκευή
Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ)
Εκπαίδευση
Keywords (translated): Robotics
Robotic platform
Kindergarten
Robots
Information and Communication Technology (ICT) in education
Arduino
STEM
Abstract: Στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε και αξιολογήθηκε η αυτοκινούμενη ρομποτική συσκευή της πλατφόρμας πάνω στην πλακέτα Arduino. Πρόκειται για μια προγραμματιζόμενη ρομποτική συσκευή με μορφή αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να προγραμματιστεί (από νηπιαγωγείο έως και γυμνάσιο) ή και να κατασκευαστεί από μαθητές της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (γυμνάσιο). Στην περίπτωσή μας το περιβάλλον αξιολογήθηκε με μικρούς μαθητές 5-7 ετών, ηλικία για την οποία προβλέπεται η έναρξη εκμάθησης του προγραμματισμού. Η εργασία αυτή αποτελεί το ένα από τα δύο μέρη ανάπτυξης μιας πλατφόρμας (ρομποτικής κατασκευής και προγραμματιστικού περιβάλλοντος κατασκευής). Παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο αναπτύχθηκε η ρομποτική κατασκευή της πλατφόρμας. Σε άλλη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η μεθοδολογία ανάπτυξης και χρήσης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος της πλατφόρμας. Η αξιολόγηση έδειξε ότι είναι αρκετά εύκολη η κατανόηση της χρήσης του ρομποτικού συστήματος και ο προγραμματισμός του.
Abstract (translated): Within this dissertation a self-propelled robotic platform based on Arduino, was developed and evaluated. This platform is a car shaped robotic device, which can be programmed (from kindergarten through high school students) or can be constructed by pupils of compulsory education (high school). In our case the environment was evaluated by young students (5-7 years old). This work is one of two parts of a programmable robotic platform-system (robotics and programming environment). Here we can see the construction steps of the robotic platform. In another dissertation it’s shown the methodology of development and use of the programming environment of the platform. The evaluation showed that it is quite easy to understand the use of the robotic system and its programming.
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karachristos(math).pdf3.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.