Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9650
Title: La transformación didáctica: de las materias académias a las prácticas escolares
Authors: Ravanis, Konstantinos
Keywords: transformación didáctica
Keywords (translated): διδακτική μετάθεση
Event: La lengua griega en América Latina
Abstract: Εs necesario que formemos la actividad didáctica en ámbitos que no favorecen simplemente el ocuparse con el contenido dognitivo, sino también el desarrollo de la autonomía, la integración de bienes culturales, la formación de costumbres, actitudes y valores, esdecir, el aportea la creación de la identidad del ciudadano, quien tiene formación académica decierto nivel. Así se plantea el asunto del conocimiento escolar,de la «ciencia escolar» como se ha llamado, en relación al conocimiento por experiencia o al científico.
Abstract (translated): Είναι αναγκαίο να συγκροτήσουμε τη διδακτική δραστηριότητα σε πλαίσια τα οποία δεν ευνοούν απλώς την ενασχόληση με τα γνωστικά περιεχόμενα, αλλά και την ανάπτυξη της αυτονομίας, την ενσωμάτωση πολιτισμικών αγαθών, τη διαμόρφωση συνηθειών, στάσεων και αξιών, δηλαδή τη συμβολή στη δημιουργία της ταυτότητας του πολίτη ο/η οποίος/α έχει επιστημονική συγκρότηση ενός ορισμένου επιπέδου. Έτσι, τίθεται το ζήτημα της σχολικής γνώσης, της "σχολικής επιστήμης" όπως έχει αποκληθεί, σε σχέση με τη βιωματική ή την επιστημονική γνώση.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Δημοσ. Π.Π. σε συνέδρια)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010 K. Ravanis - Transformacion Didactica.pdf245.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.