Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/10060
Title: Διδασκαλία και διδακτικό υλικό της ελληνικής γλώσσας. Μια ερευνητική προσέγγιση σε πολιτισμικά διαφορετικούς ομιλητές
Other Titles: Teaching and learning materials of the Greek language. A research approach in culturally different speakers
Authors: Κουνέλη, Βασιλική
Keywords: Ελληνική γλώσσα
Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα
Διδασκαλία
Διδακτικό υλικό
Αξιολόγηση
Αποτελεσματικότητα
Γηγενείς μαθητές
Αλλοδαποί μαθητές
Δάσκαλοι
Έρευνα
Keywords (translated): Greek language
Greek as a second language
Teaching
Teaching material
Evaluation
Efficiency
Native students
Foreign students
Teachers
Research
Abstract: Η παρούσα έρευνα,εστιάζει το ενδιαφέρον της στη διδασκαλία και το διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε πολιτισμικά διαφορετικούς ομιλητές. Αντικείμενο και σκοπός της είναι η διαπίστωση της αποτελεσματικότητας στη χρήση και κατ’ επέκταση στη διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας των διδακτικών υλικών για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε πολιτισμικά διαφορετικούς ομιλητές και πιο συγκεκριμένα των διδακτικών υλικών για το γλωσσικό μάθημα του ΥΠΕΠΘ και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, των διδακτικών υλικών που χρησιμοποιούνται στα διαπολιτισμικά σχολεία και το διδακτικό υλικό του ελληνόγλωσσου Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών.Βασικός στόχος της έρευνας είναι η ανάδειξη του διδακτικού εκείνου υλικού που θα είναι πιο κατάλληλο για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Επομένως, η ομάδα-στόχος της έρευνας είναι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι με βάση την εμπειρία τους σε ανομοιογενείς εθνοτικά τάξεις αξιολογούν τα διδακτικά υλικά που ορίζει η έρευνα. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τη συγκεκριμένη εργασία και για την επίτευξη των στόχων της είναι η ποσοτική με τη χρήση ερωτηματολογίου ως εργαλείου συλλογής δεδομένων.
Abstract (translated): This research focuses on teaching and learning materials for teaching the Greek language in culturally different speakers. Object and purpose is to determine the effectiveness in use and therefore the teaching of the course of language teaching materials for the teaching of the Greek language in culturally different speakers and more specific teaching materials for the language course Ministry of Education and the Pedagogical Institute , teaching materials used in schools and intercultural teaching materials of Greek-language Muslim Education Program in accordance with the views of ekpaideftikon.Vasikos research goal is to promote the teaching of that material will be more suitable for the teaching of the Greek language in culturally different students. Therefore, the target group of the research is the teachers who, according to their experience in ethnically heterogeneous classes will evaluate teaching materials designated research. The research method used for this work and for achieving the objectives is quantitative using questionnaire as a data collection tool.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (ΔΔ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nemertes_Kouneli(ptde).pdf4.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.