Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/10251
Title: Ευφυή συστήματα μεταφορών για διαχείριση κυκλοφορίας λιμένος και αστικής περιοχής λιμένος
Other Titles: Intelligent Transportation Systems (ITS) implemented in traffic management of port and urban port areas
Authors: Κουκουνάρης, Αθανάσιος
Keywords: Ευφυή συστήματα μεταφορών
Διαχείριση κυκλοφορίας
Λιμένας και αστική περιοχή λιμένος
Αλγόριθμοι ανίχνευσης συμβάντος
Συστήματα ουράς
Συστήματα μηχανικής όρασης
Keywords (translated): Intelligent Transportation Systems (ITS)
Traffic management
Port and urban port areas
Incident detection algorithms
Queue management systems
Machine vision systems
Abstract: Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο τρόπος κατά τον οποίον θα αποφεύγονται πιθανές καθυστερήσεις των χρηστών που κατευθύνονται προς τον Νέο Λιμένα Πατρών μέσω της λεωφόρου Όθωνος-Αμαλίας, με στόχο την επιβίβασή τους σε πλοίο. Αναπτύχθηκε αλγόριθμος ανίχνευσης συμφόρησης και συμφόρησης λόγω συμβάντος σε πραγματικό χρόνο στην υπό μελέτη λεωφόρο ο οποίος μπορεί να αποστέλλει την σχετική πληροφορία σε Πινακίδα Μεταβλητών Μηνυμάτων (ΠΜΜ), ώστε να ενημερώνονται οι οδηγοί. Ταυτόχρονα μελετήθηκε η ωφέλεια του χρήστη που θα συνεχίσει να κινείται στην λεωφόρο, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα, από την χρήση της ΠΜΜ. Επίσης, αναλύθηκαν συστήματα ουράς που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην περιοχή ελέγχου των οχημάτων στον λιμένα, πριν αυτά εισέλθουν στις αποβάθρες επιβίβασης. Τέλος, αναπτύχθηκε αλγόριθμος που μπορεί να εφαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο για την επιλογή του εκάστοτε βέλτιστου μοντέλου ουράς, με το οποίο θα προτείνεται να λειτουργεί η περιοχή, ώστε να επωφελούνται οι χρήστες του λιμένα.
Abstract (translated): In this thesis the main objective was to eliminate possible delays of the users that drive through the avenue Othonos-Amalias to the New Port of Patras, aiming to board on a ship. A real-time algorithm was developed in order to detect congestion and congestion that is due to an incident. After the detection, the road users will be informed about the detected congestion, through the Variable Message Sign (VMS). In the same time, the benefit of the users who drive through the avenue, and the societal benefits deriving from the VMS were studied. Moreover, different queuing systems which could be used at the control area of the port were analysed and an algorithm that would run in real time for driving the queuing systems was studied.
Appears in Collections:Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSc_thesis_Koukounaris.pdf4.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons