Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/10284
Title: Τα μέγιστα μαθήματα στο Ζ' βιβλίο της Πολιτείας ως προϋπόθεση για την κατανόηση του 'ανυπόθετου'
Other Titles: The great studies in VII book of Republic as condition to the 'arche anhypothetos'
Authors: Ντρέκη, Ελένη
Keywords: Πλάτων
Πολιτεία
Νόμοι
Σπήλαιο
Παιδεία
Μαθηματικά
Διαλεκτική
Αγαθόν
Keywords (translated): Plato
Republic
Laws
Cave
Education
Mathematics
Dialectic
Good
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τα μέγιστα μαθήματα της αγωγής των φυλάκων στο Ζ' βιβλίο της Πολιτείας του Πλάτωνα. Αρχικά, στην εισαγωγή γίνεται λόγος για το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του Πλάτωνα σε ό,τι αφορά στο θέμα της παιδείας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η προκαταρκτική εκπαίδευση που απευθύνεται σε όλους τους φύλακες στο Β' και το Γ' βιβλίο και συσχετίζεται με το προτεινόμενο εκπαιδευτικό σύστημα στους Νόμους. Έπειτα, εξετάζονται οι μαθηματικές σπουδές στο ανώτερο εκπαιδευτικό σχήμα, ενώ το τρίτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στη σπουδή της Διαλεκτικής, η οποία οδηγεί στην 'ανυπόθετον' πρώτη αρχή, το Αγαθόν. Τέλος, εξάγονται κάποια συμπεράσματα που προκύπτουν από το σύνολο της εργασίας αυτής.
Abstract (translated): This paper presents the great studies, which are necessary to the vision of the idea of the Good. This is its structure : -Introduction: What Plato thinks about education in general -Chapter I : The preliminary educational programme for all the guardians in II and III book of Republic -Chapter II: The great educational programme-The mathematical sciences in VII book -Chapter III: The Dialectic as condition about the ascent to the 'arche anhypothetos', to the Good - Conclusion: Some thoughts about the whole text.
Appears in Collections:Τμήμα Φιλοσοφίας (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μέγιστα μαθήματα.pdf332.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.