Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/10583
Title: Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση φυσικού χειριστηρίου για την αλληλεπίδραση με τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα
Other Titles: Design, development and evaluation of a naturally mapped controller for the interaction with three-dimensional virtual environments
Authors: Γκικόπουλος, Παναγιώτης
Keywords: Φυσικές διεπαφές
Εικονική πραγματικότητα
Keywords (translated): Natural interface
Virtual reality
Unity 3D
Arduino
Abstract: Αυτή η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Αντικείμενό της είναι η μελέτη της αλληλεπίδρασης του χρήστη με εικονικά τρισδιάστατα περιβάλλοντα και στόχος της είναι να εξετάσει αν μπορεί η εμπειρία της αλληλεπίδρασης αυτής να βελτιωθεί χρησιμοποιώντας ένα φυσικό χειριστήριο. Στα πλαίσια της εργασίας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ένα χειριστήριο βασισμένο στον μικροελεγκτή Arduino και αισθητήρες περιστροφικής κίνησης, καθώς και μία εφαρμογή του χειριστηρίου στο περιβάλλον της μηχανής γραφικών Unity 3D. Η εφαρμογή είχε σαν στόχο να επιτρέψει σε ένα δείγμα χρηστών να πραγματοποιήσει δοκιμή και αξιολόγηση του συνολικού συστήματος, που επέτρεψε την ανάλυση της αποτελεσματικότητας της πλατφόρμας αλλά και την συμβολή της στην εμπειρία εμβύθισης του χρήστη το εικονικό περιβάλλον.
Abstract (translated): This diploma thesis was prepared for the Human Computer Interaction Group of the Department of Electrical and Computer Engineering of the University of Patras. The main objective of this thesis is the study of the interaction between the user and three dimensional virtual environments and its aim is to investigate whether the experience of this interaction can be improved using a naturally mapped controller. For the purposes of the thesis, a controller based on the Arduino microcontroller platform and rotational motion sensors, as well as an application of said controller in Unity 3D engine’s environment were designed and developed. The application aimed to allow a sample of users to participate in a testing and evaluation study of the effectiveness of the overall platform in addition to its contribution to the users’ immersion in the virtual environment.
Appears in Collections:Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
finaldraft.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.