Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/106
Title: Καταναλωτική συμπεριφορά πελατών φαρμακείων και βαθμός ικανοποίησης από τις αγορές, τις υπηρεσίες και την ατμόσφαιρα του φαρμακείου
Other Titles: Pharmacy customers shopping styles and satisfaction from purchases, services and store atmosphere
Authors: Κατερίνης, Ιωάννης
Issue Date: 2007-05-14T13:35:00Z
Keywords: Καταναλωτική συμπεριφορά
Φαρμακεία
Ατμόσφαιρα φαρμακείου
Αγορές
Φαρμακευτικές υπηρεσίες
Εμπιστοσύνη στο φαρμακοποιό
Καταναλωτικά πρότυπα
Πελάτες φαρμακείου
Keywords (translated): Consumer behaviour
Pharmacies
Pharmacy atmosphere
Purchases
Pharmaceutical services
Trust upon the pharmacist
Consumer shpopping styles
Pharmacy customers
Abstract: Η μελέτη είναι μια προσπάθεια ανίχνευσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών των Ελληνικών φαρμακείων και του βαθμού ικανοποίησης τους από τις αγορές, τις υπηρεσίες και την ατμόσφαιρα του φαρμακείου με τη χρήση ερωτηματολογίου και τη μέθοδο της βολικής δειγματοληψίας σε δείγμα εκατό ατόμων. Σημαντική παράμετρος αποτέλεσε η εμπιστοσύνη των πελατών στο φαρμακοποιό. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων αναζητήθηκαν στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις ανάμεσα στα δημογραφικά στοιχεία, τα καταναλωτικά πρότυπα και τις μεταβλητές ατμόσφαιρα φαρμακείου, εμπιστοσύνη στο φαρμακοποιό και ικανοποίηση από τις φαρμακευτικές υπηρεσίες.
Abstract (translated): This study is a survey of customers shopping behavior in Greek pharmacies, and their satisfaction from purchases, pharmaceutical services and store atmosphere using a questionnaire among a hundred customers sample. An important factor was trust upon the pharmacist. Conclusions made out of statistically significant correlations among demographics, consumers shopping styles and variables such as satisfaction from pharmaceutical services, trust upon the pharmacist and pharmacies atmosphere.
Appears in Collections:Τμήμα Φαρμακευτικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
431.pdf776.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.