Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/10681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠολυχρονόνοπουλος, Πάνος Ι.-
dc.contributor.otherPolychronopoulos, Panos I.-
dc.date.accessioned2017-08-29T06:18:49Z-
dc.date.available2017-08-29T06:18:49Z-
dc.date.copyrightc2017el
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/10681-
dc.description.abstractΤο τρίτομο αυτό σύγγραμμα αποτελεί μια εμπεριστατωμένη επιστημονική θεωρητική σπουδή και εργαστηριακή παιδαγωγική εφαρμογή και δοκιμή της μεθόδου κατασκευής αντικειμένων ευλόγων και ελλόγων ως τρόπου μαθήσεως και προαγωγής της βουλήσεως, της διανοητικής ικανότητος και της πρακτικής δεξιοτεχνίας των μαθητών κατά την φοίτησή των στα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια. Αποτελεί μία συστηματική μελέτη του πράττειν και του στοχάζεσθαι, του “εμπράκτου λόγου”, για μορφωτικούς- παιδαγωγικούς σκοπούς. Ο 1ος τόμος του προσφερoμένου βιβλίου έχει τον τίτλο «Φιλοσοφική Θεμελίωση, Ψυχο-παιδαγωγική Τεκμηρίωση και Ιστορική Διαδρομή», και χωρίζεται σε τρία μέρη. Ο τόμος αυτός αποτελεί μία συστηματική θεωρητική εισαγωγή στον έμπρακτο παιδαγωγικό λόγο, και ως εκ τούτου, ενδιαφέρει ιδιαιτέρως τους παιδαγωγούς ερευνητές του σχολείου εργασίας και τους ιστορικούς μελετητές του εκσυγχρονισμού του και της τωρινής εξελίξεώς του. Ενδιαφέρει τους ψυχολόγους που ειδικεύονται στην νοημοσύνη, και ιδίως την πρακτική νοημοσύνη και στον Πιαζέ, καθώς και τους κοινωνιολόγους της εκπαιδεύσεως και του πολιτικούς επιστήμονες. Αποτελεί το “θεωρητικό” μέρος και το υπόβαθρο του παρόντος συγγράμματος. Ο 2ος τόμος του προσφερομένου βιβλίου φέρει τον τίτλο «Διδακτική Μεθοδολογία και Εργαστηριακή Εφαρμογή της Παιδαγωγικής Τεχνολογίας με Επεξηγηματικά Δείγματα Κατασκευών», και αποτελείται από τρία μέρη.Ο τόμος αυτός συνιστά μία συστηματική σπουδή της διδακτικής και της μαθησιακής μεθοδολογίας του εμπράκτου παιδαγωγικού λόγου και της εργαστηριακής εφαρμογής του στα σχολεία, και ενδιαφέρει ιδιαιτέρως τους εκπαιδευτικούς των δημοτικών και των γυμνασίων, καθώς και του νηπιαγωγούς. Ενδιαφέρει επίσης τους ερευνητές παιδαγωγούς της διδακτικής μεθοδολογίας και τους ψυχολόγους που ειδικεύονται στην μάθηση και την διδασκαλία. Αποτελεί το “μεθοδολογικό” μέρος του βιβλίου. Ο 3ος τόμος του προσφερομένου βιβλίου είναι πιο εξειδικευμένος, αφού παρουσιάζει τα αναλυτικά προγράμματα Παιδαγωγικής Χειροτεχνίας και Τεχνολογίας που έχομε εκπονήσει για όλη την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, Δημοτικά και Γυμνάσια. Παρέχει επίσης συνοπτικά προγράμματα και για την προσχολική αγωγή και για την μετα-γυμνασιακή λυκειακή εκπαίδευση. Ο παρών τόμος του βιβλίου αποτελείται από μία ενότητα: «Ενδεικτικά Αναλυτικά Προγράμματα Π.Χ.Τ. κατά Σχολική Βαθμίδα και Τάξη», και συντίθεται από τα εξής δέκα κεφάλαια: «Προς Ένα Συνολικό Πρόγραμμα Π.Χ.Τ. για Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια», «Ενδεικτικά Προγράμματα Π.Χ. για τις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ του Δημοτικού Σχολείου», «Ενδεικτικά Προγράμματα Π.Χ.Τ. για τις τάξεις Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ του Δημοτικού Σχολείο», και «Ενδεικτικά Προγράμματα Π.Τ. για τις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ του Γυμνασίου».Τα προγράμματα αυτά συνθέτουν μία «πυραμίδα» που αποτελείται από προγραμματισμένη σειρά διαβαθμισμένων δραστηριοτήτων, η οποία εισάγει τους μαθητές στον κόσμο της πράξεως-δράσεως, του τεχνουργείν εύλογα και εύμορφα παιδαγωγικά αντικείμενα. Στον τον τόμο αυτό παρουσιάζομε τις επεξεργασμένες προτάσεις μας περί των αναλυτικών προγραμμάτων Παιδαγωγικής Χειροτεχνίας και Παιδαγωγικής Τεχνολογίας, για όλες τις τάξεις της υποχρεωτικής γενικής εκπαιδεύσεως. Συμπλέκομε τον τεχνικό με τον παιδαγωγικό λόγο και συγκροτούμε ένα αρμονικό παιδαγωγικό αμάλγαμα πρακτικού λόγου, ικανού κατά την γνώμη μας, να επιφέρη τις μορφωτικές αλλαγές και τις επαυξήσεις που χρειαζόμεθα και προσδοκούμε, από τους μαθητές μας του Δημοτικού και του Γυμνασίου για το δικό τους καλό, καθώς και για το καλό της χώρας, που δυστυχώς έχει τόσο χαμηλά κατέλθει στου χρεωκοπημένου κακού την σκάλα τα τελευταία χρόνια. Ενδιαφέρει ιδιαιτέρως τους εκπαιδευτικούς των νηπιαγωγείων, των δημοτικών και των γυμνασίων, τους μελετητές ειδικούς παιδαγωγούς των αναλυτικών προγραμμάτων, καθώς και τους εργαστηριακούς και πειραματικούς παιδαγωγούς. Αποτελεί το “εφαρμοστικό” μέρος του βιβλίου.el
dc.language.isogrel
dc.publisher[χ.ό.]el
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.source-el
dc.subjectΠαιδαγωγική τεχνολογίαel
dc.subjectΠαιδαγωγική χειροτεχνίαel
dc.subjectΠαιδαγωγούσα τεχνουργίαel
dc.subjectΠραξιολογική παιδαγωγικήel
dc.subjectΠραξιακός παιδαγωγικός λόγοςel
dc.subjectΕφαρμοσμένη παιδαγωγικήel
dc.subjectΑντικειμενική παιδαγωγική διδασκαλία και μάθησηel
dc.subjectΈμπρακτος παιδαγωγικός λόγοςel
dc.subjectΜάθηση και μόρφωση δια του κατασκευάζειν έλλογα αντικείμεναel
dc.titleΠαιδαγωγική του τεχνουργείνel
dc.typeBook Chapter/Part of Publicationel
dc.description.translatedabstract--el
dc.subject.alternativePedagogical technologyel
dc.subject.alternativeConstructivism in education-
dc.subject.alternativeConstructionism in education-
dcterms.extent3 τ.el
dcterms.location[χ.τ.]el
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Δημοσ. Π.Π. σε βιβλία)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.