Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/11400
Title: Ψηφιακό marketing και analytics
Authors: Γεωργόπουλος, Στυλιανός
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Keywords (translated): Digital marketing
Analytics
Abstract: Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή με συνεχείς εξελίξεις και καινοτομίες στην τεχνολογία με αποτέλεσμα οι άνθρωποι και οι εταιρίες να προσαρμόζονται αναλόγως στις νέες αυτές συνθήκες. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα με την μορφή του πελάτη και τον εταιρικό παράγοντα από την πλευρά του Marketing, συγκεκριμένα του Ψηφιακού Marketing. Στο πρώτο σκέλος της εργασίας θα γίνει μια βασική περιγραφή του Marketing και το πως σχετίζεται με την ψηφιακή του μορφή, καθώς και τι πλεονεκτήματα εμφανίζει το Ψηφιακό Marketing. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται βασικά μέρη και πληροφορίες που αφορούν το Digital Marketing. Στο δεύτερο σκέλος, παρουσιάζεται ένα από τα βασικά συστατικά του Ψηφιακού Marketing, ένα εργαλείο analytics (συγκεκριμένα το Google Analytics) το οποίο αποτελεί ένα πολύτιμο μέσο ανάλυσης δεδομένων από τον marketer. Συγκεκριμένα, μέσω του Analytics παρέχεται πληροφόρηση σχετική με την συμπεριφόρα των χρηστών-πελατών κατά την διάρκεια της πλοήγησης τους στο διαδίκτυο, είτε αφορά στην εταιρική ιστοσελίδα ή/και ηλεκτρονικό κατάστημα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα κ.λπ. Η παρούσα εργασία ολοκληρώνεται με προτάσεις και συμπεράσματα που εξάγονται αξιοποιώντας πρακτικά το εργαλείο Google Analytics, καθώς και ενέργειες που θα μπορούσε να υλοποιήσει ο marketer είτε για να αυξήσει το ψηφιακό αποτύπωμα της εταιρίας είτε να διατηρήσει ή να διευρύνει το πελατολόγιο και γενικότερα να ενισχύσει τη σύναψη εποικοδομητικής σχέσης με τους πελάτες. Αυτό συνεπάγεται αποτελεσματική προώθηση εταιρικών προϊόντων ή υπηρεσιών για δημιουργία ισχυρού brand name, που οδηγεί την επιχείρηση σε αυξανόμενα κέρδη για να είναι εφικτή η επιβίωση και εξέλιξη της στο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Abstract (translated): We live in a digital era with constant advances and innovations in technology.Therefore people and companies adapt accordingly to these new conditions. In this diploma thesis we examine the bond between classic and digital marketing. Additionally, there is a description and information about Google Analytics tool and how it can be used to transform information to actions (for marketers).
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΜΒΑ_ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ_ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ.pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.