Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/11847
Title: Εισαγωγή. Η διδασκαλία της λογοτεχνίας : Ιστορική και συγχρονική προοπτική
Authors: Νιφτανίδου, Χ. Μ.
Keywords: Διδασκαλία της λογοτεχνίας
Ιστορία της νεοελληνικής γραμματείας
Διδακτική θεωρία και πράξη
Keywords (translated): The teaching of literature
History of Modern Greek literature
Event: Η διδασκαλία της λογοτεχνίας : Ιστορική και συγχρονική προοπτική
Abstract: Ζητούμενο της εργασίας είναι να αποτελέσει μιαν εισαγωγική παρουσίαση του περιεχομένου των μελετών που περιλαμβάνονται στον ομότιτλό της συλλογικό τόμο, ο οποίος επιδιώκει να προσεγγίσει το ζήτημα της θέσης της λογοτεχνίας στην εκπαίδευση υπό το πρίσμα μιας διμερούς θεματικής: αφενός, μέσω μιας αναγωγής στην ιστορία των νεοελληνικών γραμμάτων, με την κριτική παρουσίαση των περί διδασκαλίας απόψεων μορφών αναφοράς όπως ο Αριστοτέλης Π. Κουρτίδης, ο Βλάσιος Γ. Σκορδέλης και ο Ιωάννης Συκουτρής· και, αφετέρου, βάσει μιας επικέντρωσης στο πεδίο των σύγχρονων προβληματισμών πάνω στη διδασκαλία και τη διδακτική της γραμματείας, με τη διερεύνηση θεμάτων όπως η διεπιστημονική και διαθεματική της στόχευση, ο διάλογός της με τους χώρους της λογοτεχνικής θεωρίας, της παιδαγωγικής και της ψυχανάλυσης, η ερμηνευτική προσέγγιση της λογοτεχνίας για παιδιά.
Abstract (translated): -
Appears in Collections:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Δημοσ. Π.Π. σε συνέδρια)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.