Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/11847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝιφτανίδου, Χ. Μ.-
dc.contributor.otherNiftanidou, Ch. M.-
dc.date.accessioned2019-01-24T11:01:27Z-
dc.date.available2019-01-24T11:01:27Z-
dc.date.copyright2005el
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/11847-
dc.description.abstractΖητούμενο της εργασίας είναι να αποτελέσει μιαν εισαγωγική παρουσίαση του περιεχομένου των μελετών που περιλαμβάνονται στον ομότιτλό της συλλογικό τόμο, ο οποίος επιδιώκει να προσεγγίσει το ζήτημα της θέσης της λογοτεχνίας στην εκπαίδευση υπό το πρίσμα μιας διμερούς θεματικής: αφενός, μέσω μιας αναγωγής στην ιστορία των νεοελληνικών γραμμάτων, με την κριτική παρουσίαση των περί διδασκαλίας απόψεων μορφών αναφοράς όπως ο Αριστοτέλης Π. Κουρτίδης, ο Βλάσιος Γ. Σκορδέλης και ο Ιωάννης Συκουτρής· και, αφετέρου, βάσει μιας επικέντρωσης στο πεδίο των σύγχρονων προβληματισμών πάνω στη διδασκαλία και τη διδακτική της γραμματείας, με τη διερεύνηση θεμάτων όπως η διεπιστημονική και διαθεματική της στόχευση, ο διάλογός της με τους χώρους της λογοτεχνικής θεωρίας, της παιδαγωγικής και της ψυχανάλυσης, η ερμηνευτική προσέγγιση της λογοτεχνίας για παιδιά.el
dc.language.isogrel
dc.relation.ispartofΝιφτανίδου, Χ. Μ. (επιμ.), Η διδασκαλία της λογοτεχνίας: Ιστορική και συγχρονική προοπτική. Πάτρα: Περί Τεχνών, 2008.el
dc.subjectΔιδασκαλία της λογοτεχνίαςel
dc.subjectΙστορία της νεοελληνικής γραμματείαςel
dc.subjectΔιδακτική θεωρία και πράξηel
dc.titleΕισαγωγή. Η διδασκαλία της λογοτεχνίας : Ιστορική και συγχρονική προοπτικήel
dc.typeConference (paper)el
dc.description.translatedabstract-el
dc.subject.alternativeThe teaching of literatureel
dc.subject.alternativeHistory of Modern Greek literatureel
dcmitype.EventΗ διδασκαλία της λογοτεχνίας : Ιστορική και συγχρονική προοπτικήel
dcterms.extent11-16el
dcterms.locationΠάτραel
Appears in Collections:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Δημοσ. Π.Π. σε συνέδρια)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.