Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/11988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Προκόπης-
dc.contributor.authorΣωτηροπούλου, Χρυσούλα-
dc.contributor.otherSotiropoulou, Chrysoula-
dc.date.accessioned2019-02-01T20:42:43Z-
dc.date.available2019-02-01T20:42:43Z-
dc.date.copyright2017-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/11988-
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσα διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών έπειτα από την εφαρμογή του Category Management στoν χώρο των σούπερ μάρκετ. Μέσα από την εργασία γίνεται μια προσπάθεια να ερμηνευτεί η καταναλωτική συμπεριφορά και η στάση των καταναλωτών απέναντι στην εφαρμογή διαφόρων τακτικών που χρησιμοποιεί το Category Management με στόχο την ικανοποίησή τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους. Συγκεκριμένα, προβάλλονται υποθέσεις που αφορούν στη συμβολή που έχει η ύπαρξη διαφόρων παραγόντων στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών. Οι παράγοντες αυτοί περιλαμβάνουν την ποικιλία των προϊόντων, την τιμή τους, την παρουσίαση στο ράφι, την προώθηση των προϊόντων καθώς και την εξυπηρέτηση του προσωπικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν οι παράγοντες αυτοί καθώς και τη θετική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην ικανοποίηση του καταναλωτή από την εφαρμογή του Category Management. Για την πραγματοποίηση της έρευνας συμμετείχαν 328 άτομα από όλη την Ελλάδα τα οποία απάντησαν σε μια σειρά ερωτημάτων σε μορφή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες και την ικανοποίηση που αντλούν από αυτές.el
dc.language.isogrel
dc.rights12el
dc.subjectΔιοίκηση κατηγορίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΣούπερ μάρκετel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΠαρουσίαση ραφιούel
dc.subjectΠροωθητικές ενέργειεςel
dc.subject.ddc658.834 2el
dc.titleH εμπειρική διερεύνηση της συμπεριφοράς καταναλωτή στις μεγάλες αλυσίδες τροφίμων και η διαχείριση κατηγορίας (Category management)el
dc.title.alternativeThe empirical research on customer behaviour at grocery stores and category managementel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΤσάμπρα, Μαρία-
dc.contributor.committeeΜπεληγιάννης, Γρηγόρης-
dc.description.translatedabstractThe purpose of the present thesis is to explore consumer behavior after the implementation of Category Management in the field of supermarkets. The research attempts to interpret the consumers’ behavior and attitude towards the implementation of various tactics used by Category Management with a view to satisfying them during their grocery shopping. Specifically, there is a presentation of five hypotheses concerning the contribution that the presence of different factors has to the consumers’ choices in purchasing. These factors include product assortment, product pricing, product presentation, product promotion and customer service. The research results highlight the definitive role that these factors play as well as the positive relation of consumer’s satisfaction after having applied the principles of Category Management. For the successful completion of the research, 328 people from all around Greece participated by answering a series of questions in the form of electronic questionnaire regarding their shopping habits and the satisfaction they acquire by them.el
dc.subject.alternativeCategory managementel
dc.subject.alternativeMarketingel
dc.subject.alternativeConsumer behaviourel
dc.subject.alternativeAssortment managementel
dc.subject.alternativeSuper marketel
dc.subject.alternativePromotionsel
dc.subject.alternativeShelf presentationel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διιπλωματική Εργασία-Σωτηροπούλου Χρυσούλα.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.