Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/12172
Title: Εξαγωγή τρισδιάστατου βίντεο από 2D εικονοσειρές
Other Titles: 2D to 3D video conversion
Authors: Σαράντη, Ναταλία
Keywords: Αλγόριθμος k-means
Εικονική πραγματικότητα
Χαρτογράφηση εικόνας σε κύβο
Keywords (translated): K-means algorithm
Virtual reality
Mapping image to cube
Abstract: Στη διπλωματική αυτή εργασία παρουσιάζεται η μετατροπή ενός βίντεο δύο διαστάσεων σε βίντεο τριών διαστάσεων, με δύο διαφορετικές προσεγγίσεις. Και στις δύο προσεγγίσεις, το τελικό αποτέλεσμα, τοποθετείται σε ένα κύβο, φτιαγμένο σε τρισδιάστατο περιβάλλον και η προβολή του, γίνεται μέσω Oculus Rift. Κατά την πρώτη προσέγγιση, γίνεται διαχωρισμός της εικόνας κάθε καρέ, σε τέσσερις περιοχές (υπο-εικόνες). Για τη συγκεκριμένη υλοποίηση, γίνεται χρήση ιστογραμμάτων και σύγκρισή τους, μέσω του αλγόριθμου k-means, για γρήγορο διαχωρισμό των pixel στις τέσσερις περιοχές. Κατά τη δεύτερη, προσέγγιση ο διαχωρισμός των pixel, γίνεται σε πέντε περιοχές. Αρχικά η εικόνα χαρτογραφείται σε εικονική σφαίρα. Στη συνέχεια γίνεται αντιστοίχιση κάθε σημείου ενός κύβου, σε εικονική σφαίρα και τέλος το κάθε σημείο του κύβου, αντιστοιχείται σε pixel της αρχικής εικόνας. Η δεύτερη προσέγγιση εφαρμόζεται σε εικονικό περιβάλλον και με την χρήση των γυαλιών εικονικής πραγματικότητας, Oculus Rift, η αντίληψη ενός τρισδιάστατου βίντεο από το μάτι γίνετε πιο αληθινή. Χρήση γλώσσας προγραμματισμού C++. Χρήση βιβλιοθηκών: OpenCV, OpenGL, glew, glm, LibOVR
Abstract (translated): The aim of this diploma thesis is the conversion of a two-dimensional video to a threedimensional video with two different approaches. In both approaches, the outcome of the process is placed on a cube, created in a three-dimensional environment and the results, are then viewed through the Oculus Rift. On the first approach, each frame of the video, was individually processed and divided into four different regions (sub-images). For processing the images, histograms were created and the k-means algorithm, was used for the fast division of each pixel into the four sub areas. On the second approach, the pixels are divided into five areas. The image is initially mapped on a virtual sphere. Then each point on the cube, is matched on my virtual sphere, and finally each point on the cube, is matched on a pixel on the initial picture. The second approach, is applied to a virtual environment and with the use of the virtual reality headset, Oculus Rift, the perception of a three-dimensions video feels more realistic for the human eye. With the use of C++ programming language. With the use of OpenCV, OpenGL, glew, glm, LibOVR libraries.
Appears in Collections:Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nemertes_Saranti(ele).pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.