Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/12740
Title: Το «ηλεκτρονικό επιχειρείν» ως μέσο διεθνοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων
Authors: Αυγέρη, Παρασκευή Μαρία
Keywords: Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Διεθνοποίηση
Keywords (translated): E-commerce
Internationalization
Abstract: Η παρούσα εργασία εξετάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναλύει τις κατηγορίες τους και τους τρόπους με τους οποίους διενεργούνται ενώ αναφέρεται σε αντίστοιχες έρευνες που έχουν διενεργηθεί. Το κομμάτι της έρευνας ασχολείται με ελληνικές επιχειρήσεις και την πρόθεση τους να διεθνοποιηθούν. Εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν τους την απόφαση και τα κριτήρια που πρέπει να συνυπολογίσουν πριν στραφούν σε ξένες αγορές. Συμπεραίνεται ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες και αν συμφωνούν με τη βιβλιογραφία και άλλες έρευνες.
Abstract (translated): This paper examines the e-commerce and internationalization of businesses at a global level. It analyzes their categories and the ways in which they are conducted while referring to corresponding surveys that have been conducted. The piece of research deals with Greek businesses and their intention to internationalize. It examines the factors that affect this decision and the criteria they have to take into account before turning to foreign markets. It concludes which are the most important factors and whether they agree with the bibliography and other surveys.
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.