Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/13137
Title: Διαδικασία αξιολόγησης δυσκολιών μάθησης με βάση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης : η περίπτωση του Twitter
Authors: Παπαγιάννη, Παναγιώτα
Keywords: Κατηγοριοποίηση
Κοινωνικά δίκτυα
Εκπαίδευση
Keywords (translated): Twitter
Social networks
Abstract: Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια μελέτης της επίδρασης της χρήσης του Twitter στην εκπαιδευτική διαδικασία και κατά πόσο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέσω για την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών. Στα πλαίσια της έρευνας, μελετήθηκε το Twitter και οι θετικές και αρνητικές επιδράσεις του στον εκπαιδευτικό τομέα. Με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία, διαπιστώθηκε πως η χρήση του κοινωνικού αυτού δικτύου στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας μπορεί να επιφέρει αρκετά θετικά αποτελέσματα τόσο από τη πλευρά του εκπαιδευτικού όσο και από τη πλευρά των μαθητών. Παράλληλα, στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η υλοποίηση ενός συστήματος το οποίο επιτρέπει την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών των φοιτητών μέσω συζητήσεών τους στο κοινωνικό δίκτυο Twitter. Στα πλαίσια της έρευνας, πραγματοποιήθηκε πείραμα στο οποίο συμμετείχαν φοιτητές του πανεπιστημίου Πατρών. Τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία τέθηκαν και αφορούν το μάθημα «Τεχνολογία Λογισμικού» στο οποίο πραγματοποιήθηκε η έρευνα είναι: (α) πώς δομείται ένα τέτοιο σύστημα από εκπαιδευτικής άποψης, (β) με ποιο τρόπο μπορεί να υλοποιηθεί τεχνικά και (γ) αν η τεχνική υλοποίηση του συστήματος οδηγεί στη λήψη ορθών αποτελεσμάτων. Μέσω του συστήματος που υλοποιήθηκε, δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό, δοθέντων των tweets που έχουν καταγραφεί να ανιχνεύσει το κατά πόσο έχει γίνει κατανοητή μία συγκεκριμένη έννοια ή μια συγκεκριμένη θεματική ενότητα
Abstract (translated): The present study attempted to study the impact of using Twitter in the educational process and whether it could be used as a means to detect learning difficulties. As part of the research, Twitter and its positive and negative effects on education were studied. Based on the existing literature, it has been found that the use of this social network in the educational process can produce quite positive results for both teachers and pupils. At the same time, the aim of this postgraduate thesis is to develop a system that allows students to identify learning difficulties through their discussions on the social network Twitter. As part of the research, an experiment was conducted with students from the University of Patras. The research questions that were asked and related to the course "Software Technology" in which the research was conducted are: (a) how such a system is structured from an educational point of view, (b) how it can be implemented technically and (c) whether the technique Implementation of the system results in good results. Through the system implemented, the teacher is given the opportunity to record tweets to detect whether a particular concept or a particular topic has been understood.
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papagianni.pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.