Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/13866
Title: Ανακατασκευή και μετάδοση σε πραγματικό χρόνο του άνω μέρους του ανθρώπινου σώματος στο πλαίσιο εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας
Other Titles: Real-time upper body reconstruction and streaming, for augmented reality applications
Authors: Λάσκος, Δημήτριος
Keywords: Επεξεργασία γεωμετρίας
Επαυξημένη πραγματικότητα
Γεωμετρικό πλέγμα
Νέφος σημείων
Τρισδιάστατη ανακατασκευή
Ανίχνευση προσώπου
Keywords (translated): Geometry processing
Augmented reality
Geometric mesh
Point cloud
3D reconstruction
Face detection
Facial landmarks detection
Marching cubes
Texture mapping
Abstract: Παρά την έντονη ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας τα τελευταία χρόνια, η χρήση της για την άμεση, πρόσωπο με πρόσωπο ανθρώπινη επικοινωνία, παραμένει μεγάλη πρόκληση και οι περισσότερες ερευνητικές προσπάθειες υλοποίησης τέτοιων εφαρμογών, απαιτούν ιδιαίτερα σύνθετο και κοστοβόρο εξοπλισμό. Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε η σχεδίαση και υλοποίηση ενός συστήματος με σκοπό την άμεση ανθρώπινη επαφή, σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας. Η υλοποίηση αυτή έγινε με δύο αρκετά διαφορετικούς τρόπους, οδηγώντας στην ανάπτυξη δυο εφαρμογών. Ο πρώτος τρόπος βασίζεται στην τρισδιάστατη ανακατασκευή του άνω μέρους ενός ανθρώπου, οδηγώντας έτσι στην δημιουργία μιας tele-immersion εφαρμογής, πραγματικού χρόνου. Ο δεύτερος τρόπος υλοποιήθηκε εφαρμόζοντας στο προκαθορισμένο τρισδιάστατο μοντέλο προσώπου του χρήστη, συνθετική κίνηση, αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά σημεία του φυσικού προσώπου του, σε πραγματικό χρόνο. Κατά τον σχεδιασμό και των δύο υλοποιήσεων, καταβλήθηκε προσπάθεια για τη χρήση όσο το δυνατόν λιγότερο σύνθετου εξοπλισμού. Στα πλαίσια αξιολόγησης των αποτελεσμάτων, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο προς ανάλυση της εμπειρίας χρήσης των εφαρμογών, τα συμπεράσματα του οποίου μπορεί να χρησιμοποιηθούν για μελλοντικές επεκτάσεις.
Abstract (translated): Despite the humongous development of Augmented Reality (AR) applications in recent years, its use for direct, face-to-face human communication remains a great challenge and most research efforts to implement such applications require a particularly complex and costly equipment. In the present thesis, the design and implementation of an AR system intended for direct human communication has been studied. Such implementation has taken place in two quite different ways, resulting in the development of two applications. The first approach is based on the three-dimensional (3D) reconstruction of the upper body of a human being, thus leading to the development of a tele-immersion application, operating in real-time. The second approach was implemented by animating a predefined 3D model of the user’s face, using characteristic features of his real face in real-time. In designing both implementations, an effort was made to use as little complex equipment as possible. In the context of evaluating the results, a questionnaire was created to analyze the experience of using the applications, the conclusions of which can be used for future extensions.
Appears in Collections:Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nemertes_Laskos(ele).pdf2.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.