Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/13985
Title: Σχεδιασμός και ανάπτυξη chatbot ως eshop assistant
Authors: Τσεμέρι, 'Αλντο
Keywords: Τεχνητή νοημοσύνη
Keywords (translated): Chatbot
E-shop
Abstract: Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών e-commerce website δεν έχει την δυνατότητα να αγοράσει μια από τις υφιστάμενες SaaS (Software As A Service) chatbots εφαρμογές που κυκλοφορούν, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα chatbot assistant (αύξηση εσόδων, γρηγορότερη εξυπηρέτηση πελατών, μείωση κόστους, δημιουργία και μετέπειτα επεξεργασία δεδομένων που συλλέγονται με την χρήση του chatbot με σκοπό το business analytics). Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας εξετάστηκε η υφιστάμενη κατάσταση όσον αφορά τα chatbots και τα εργαλεία σχεδίασης και ανάπτυξής τους. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα chatbot το οποίο διασυνδέεται με ένα e-commerce website και δίνει την δυνατότητα στον χρήστη που συνομιλεί μαζί του να θέτει ερωτήματα σχετικά με τα προϊόντα, την διαθεσιμότητα, την βαθμολογία, και την τιμή τους. Το προτεινόμενο chatbot σύστημα διασυνδέει τα υποσυστήματα (e-commerce website, διεπαφή χρήστη, εργαλείο αναγνώρισης φυσικής γλώσσας) μεταξύ τους και παρέχει την δυνατότητα παραμετροποίησης ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης.
Abstract (translated): The majority of e-commerce website owners cannot afford buying one of the existing SaaS (Software As A Service) chabot solutions, leading to failure to exploit the advantages which offers a chatbot assistant (increase revenue, faster customer service, cost reduction, creation and processing of data which is collected from the use of the chatbot, with goal the business analytics). In this diploma thesis are examined the current state of chatbots and their tools used for designing and developing them. Designed and implemented a chatbot which is connected with an e-commerce website and gives the user the ability of chatting with it and making queries about the products, their categories, availability, rating and prices. The proposed chatbot system, connect the sub-systems (e-commerce website, user interface, natural language understanding tool) and offers the ability of configuration based on the need of the current business using it.
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΤΣΕΜΕΡΙΑΛΝΤΟ.pdf2.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons