Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/14054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡήγκος, Χρήστος-
dc.contributor.otherRigkos, Christos-
dc.date.accessioned2020-10-21T11:50:09Z-
dc.date.available2020-10-21T11:50:09Z-
dc.date.copyright2020-10-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/14054-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία με τίτλο «Σχεδιασμός και Κατασκευή Μικρού Υβριδικού Αερόστατου» έχει ως κύριο σκοπό τον σχεδιασμό ενός αερόστατου, στο οποίο θα παρέχεται άνωση από την πλήρωσή του με ελαφρύ αέριο αλλά και αεροδυναμική άντωση με χρήση πτέρυγας. Η χρησιμότητά του θα είναι η παρατήρηση με χρήση κάμερας. Ο σχεδιασμός αυτός θα αφορά σε πρώτο στάδιο την επιλογή του αερίου πλήρωσης με κριτήρια ασφάλειας, ανωστικής δύναμης και κόστους. Θα επιλεγούν, επίσης, τα υλικά θαλάμου, πτέρυγας και σταθεροποιητών με βασικό γνώμονα την ελαχιστοποίηση της μάζας αλλά παρέχοντας συγχρόνως την απαιτούμενη αντοχή. Ύστερα, θα καθοριστούν όλες οι γεωμετρίες των επιμέρους τμημάτων (θάλαμος, πτέρυγα, σταθεροποιητές, δομή) και θα υπολογιστούν τα αεροδυναμικά φορτία της κατασκευής, δηλαδή η άντωση και η αντίσταση της πτέρυγας και η αντίσταση του θαλάμου. Σημαντικό μέρος του σχεδιασμού είναι, επιπλέον, η επιλογή του απαιτούμενου εξοπλισμού και η κατανομή των μαζών των διαφόρων τμημάτων της κατασκευής. Σε επόμενο στάδιο θα λάβει χώρα η λεπτομερής διαστασιολόγηση της πτέρυγας και των δομικών στοιχείων της αλλά και ο θεωρητικός και πειραματικός έλεγχος του υλικού περιβλήματος του θαλάμου.el
dc.language.isogrel
dc.subjectΑερόσταταel
dc.subjectΘάλαμοςel
dc.subjectΠτέρυγαel
dc.subjectΗμι-άκαμπτη δομήel
dc.titleΣχεδιασμός και κατασκευή μικρού υβριδικού αερόστατουel
dc.title.alternativeDesign and construction of a mini hybrid airshipel
dc.description.translatedabstractThe present diploma thesis entitled “Design and Construction of a Mini Hybrid Airship” has as its main purpose the design of an airship which will be provided with buoyancy from its filling with lighter-than-air gas and aerodynamic lift using a wing. Its main use will be the observation using a camera. The first part of design concerns the selection of the filling gas with safety, buoyancy and cost criteria. The materials of the envelope, wing and stabilizers will also be selected with the main aim of minimizing the mass but also providing the required strength. Then, all the geometries from the individual parts (envelope, wing, stabilizers, structure) will be determined and the aerodynamic loads of the structure will be calculated (i.e wing’s lift and drag and envelope’s drag). Another important part of the design is the selection of the required equipment and the distribution of individual parts’ mass. In the next stage, the detailed dimensioning of the wing and its structural elements will take place, as well as the theoretical and experimental testing of the envelope’s skin material.el
dc.subject.alternativeAirshipsel
dc.subject.alternativeEnvelopeel
dc.subject.alternativeWingel
dc.subject.alternativeSemi-rigid structureel
dc.degreegraduateThesisel
datacite.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2el
oaire.licenseConditionnullel
datacite.contributor.SupervisorΛαμπέας Γεώργιος - Καθηγητής-
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DT_M_RIGKOS_CHRISTOS_1047219.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.