Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/1683
Title: Η επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού : θέσεις φοιτητών Π.Τ.Δ.Ε. και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Authors: Φωτοπούλου, Βασιλική
Issue Date: 2009-07-07T08:30:51Z
Keywords: Επαγγελματισμός
Επαγγελματική ταυτότητα
Εκπαιδευτικοί
Προπτυχιακοί φοιτητές
Keywords (translated): Professionalism
Professional identity
Teachers
Undergraduate students
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διαμόρφωσης της επαγγελματικής ταυτότητας των τελειόφοιτων σπουδαστών του Π.Τ.Δ.Ε. και των εκπαιδευτικών, εκκινώντας από τον επαγγελματισμό που διέπει κάθε επαγγελματικό χώρο. Ειδικότερα, αναλύονται οι παράγοντες εκείνοι, που διαμορφώνουν και επηρεάζουν την επαγγελματική ταυτότητα και εν συνεχεία μέσα από την εμπειρική μελέτη προσπαθούμε να καταγράψουμε τις απόψεις των φοιτητών και των εκπαιδευτικών επί του θέματος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται εκτενής αναφορά στην έννοια του επαγγελματισμού, πάνω στην οποία στηρίζεται το οικοδόμημα των επαγγελματικών ταυτοτήτων. Στην εμπειρική μελέτη, κυρίαρχο ζητούμενο είναι αφενός η διερεύνηση της θέσης των ερωτώμενων πάνω στις έννοιες επαγγελματισμός και επαγγελματική ταυτότητα, αλλά και η αναζήτηση των απόψεών τους στο ερώτημα αν η διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας συντελείται καθ' όλη την επαγγελματική πορεία του εκπαιδευτικού ή αφορά μόνον σε ένα χρονικό διάστημα της καριέρας του.
Abstract (translated): In this work we discuss the issue of the construction of the professional identity and the concept of professionalism of the student teachers' identities, who study at the Department of Primary Education (University of Patras), and of the teachers, starting from the profissionalism which spans every professional area. Specifically, we analyze those factors that construct adn affect the professional identity and then, using empirical study, we attempt to explore students' and teachers' views. In the theoretical part, we extensively examine the notion of professionalism, in which professional identity is based. In the research part of the thesis, we seek to reveal about the notions of the professionalism and professional identity; moreover, we seek to answer the question if the formation of the professional identity takes place during the whole career or refers to only a period of this career.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vfotopoulou.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.