Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/1803
Title: Τα ΚΔΑΥ : εικόνες και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αχαΐας
Authors: Γιώρη, Παναγιώτα
Issue Date: 2009-08-27T08:32:25Z
Keywords: ΚΔΑΥ
Εικόνες
Αντιλήψεις
Εκπαιδευτικοί
Keywords (translated): KDAI
Images
Perceptions
Teachers
Abstract: Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2008. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 54 Εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης του νομού Αχαΐας, καθώς και 6 Εκπαιδευτικοί που εργάζονται στο ΚΔΑΥ του νομού Αχαΐας. Σκοπός της έρευνας ήταν να διαπιστώσουμε τις εικόνες και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης για το θεσμό των ΚΔΑΥ, καθώς και να συγκρίνουμε τις αντιλήψεις τους με τις αντιλήψεις που έχουν οι Εκπαιδευτικοί που εργάζονται στο ΚΔΑΥ. Συμπεράναμε σε ποια σημεία συμπίπτουν και σε ποια διαφέρουν και διαπραγματευτήκαμε τους λόγους για τους οποίους ίσως να συμβαίνει αυτό. Το μεθοδολογικό εργαλείο που χρησιμοποιήσαμε για τους Εκπαιδευτικούς των σχολείων ήταν το ερωτηματολόγιο, ενώ για τους Εκπαιδευτικούς του ΚΔΑΥ ήταν η συνέντευξη.
Abstract (translated): This research took place in June 2008. The survey was joined by 54 teachers working in schools of general education of the prefecture of Achaia and by 6 teachers working in KDAI of the prefecture of Achaia. The purpose of the survey was to see the images and perceptions of teachers of general education for institution of KDAI, and to compare their perceptions with the perceptions that have the teachers working in KDAI. We draw the conclusion on which points they match or differ and we negotiated the reasons why this maybe happens. The methodological tool used for teachers of the schools was the questionnaire, while for teachers of KDAI was the interview.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματική τελικό.pdf936.93 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons