Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/2604
Title: Μελέτη περιπτώσεων και ανάλυση δυνατοτήτων λογισμικών υποδομής για εφαρμογές υποστήριξης της διαδικασίας μαθησιακής εξέτασης και αξιολόγησης στον παγκόσμιο ιστό
Authors: Μπαγουλή, Καλλιόπη
Issue Date: 2010-01-25T10:08:26Z
Keywords: Αξιολόγηση
Εξετάσεις
Λογισμικά ανοιχτού κώδικα
Keywords (translated): Assessment
Examinations
Open source software
TCExam
Pareeksha
PHPTestManager
Abstract: Η εμφάνιση του Internet και των νέων τεχνολογιών έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς του παραδοσιακού εκπαιδευτικού συστήματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη των διαφορετικών περιπτώσεων λογισμικών υποδομής, που έχουν υλοποιηθεί για εφαρμογές υποστήριξης της διαδικασίας μαθησιακής εξέτασης και αξιολόγησης στον Παγκόσμιο Ιστό. Υπάρχουν δύο κυρίως κατηγορίες λογισμικών υποδομής για εφαρμογές διαδικτυακής εξέτασης, οι οποίες είναι τα αυτόνομα πακέτα λογισμικού (stand-alone software) και τα Web-based λογισμικά. Σε ό,τι αφορά το κόστος, τα λογισμικά διακρίνονται σε λογισμικά ανοιχτού κώδικα (open source software) και σε εμπορικά διαθέσιμα λογισμικά (commercially distributed software). Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, ερευνώνται οι επικρατέστερες περιπτώσεις λογισμικού που είναι Web based και ελεύθερα διαθέσιμες. Μελετούνται διεξοδικά οι δυνατότητες και οι ελλείψεις κάθε περίπτωσης και γίνεται σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών λογισμικών υποδομής.
Abstract (translated): Given the increasingly widespread growth of Open and Distance Learning Education, it is justifiable to discuss the main reasons that online examination systems exist and tend to grow rapidly. For this reason, we examine the way that Web-based Assessment and online examination software works and the quality of the services that offers. In this paper, we describe the similarities and the differences between three main online examination systems, TCExam, Pareeksha and PHPTestManager. The above mentioned comparison focuses on the tasks and activities that each system offers. We also investigate the reasons for the increasing abandonment of the traditional Pen-and-Paper Testing by Web-based Assessment systems.
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons