Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/3692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒάος, Αντώνιοςgr
dc.contributor.authorΚοντού, Νίκηgr
dc.date.accessioned2010-09-20T05:44:07Zen
dc.date.available2010-09-20T05:44:07Zen
dc.date.copyright2010-06-25en
dc.date.issued2010-09-20T05:44:07Zen
dc.identifier.urihttp://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3692en
dc.description.abstractΟι ψηφιακές μορφές τέχνης είναι ένα είδος που περιλαμβάνει έργα τέχνης που δημιουργήθηκαν με τα νέα μέσα τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιακής τέχνης, των γραφικών απεικονίσεων, της εικονικής τέχνης, της τέχνης του διαδικτύου, των διαδραστικών τεχνολογιών και άλλων μέσων που διαφοροποιούνται διαρκώς. Για το λόγο αυτό, είναι αναγκαίο, η Τέχνη, ως διδακτικό αντικείμενο να συντονιστεί με τις επιταγές της σύγχρονης τέχνης και να προσφέρει στους μαθητές απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να δημιουργήσουν σύγχρονα έργα τέχνης. Είναι όμως το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και πιο συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί της Τέχνης για ένα τέτοιο εγχειρημα... Τι φοβούνται και τι προσδοκούν από τους αρμόδιους φορείς... Μπορούν ατομικές πρωτοβουλίες και πιλοτικά προγράμματα να βρουν ευρύτερη εφαρμογή στη διδασκαλία της εικαστικής αγωγής..gr
dc.language.isogren
dc.relation.isformatofΗ ΒΚΠ διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή στο βιβλιοστάσιο διδακτορικών διατριβών που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου της.gr
dc.rights0en
dc.subjectΨηφιακές μορφές τέχνηςgr
dc.subjectΕικαστική αγωγήgr
dc.subjectΕικαστική διεργασίαgr
dc.subjectΟπτικός πολιτισμόςgr
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαgr
dc.subject.ddc776.071en
dc.titleΟι ψηφιακές μορφές στη διδασκαλία της τέχνης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : ζητήματα, διαστάσεις, προοπτικέςen
dc.typeThesisen
dc.contributor.committeeΜουρίκη, Αλεξάνδραgr
dc.contributor.committeeΣωτηρόπουλος, Λεωνίδαςgr
dc.contributor.committeeΒάος, Αντώνιοςgr
dc.description.translatedabstractThe digital forms of art are a type that includes work of art that was created with the new means of technology, including the digital art, the graphic depictions, the virual art, the art of internet, the interactive technologies and other means that are differentiated permanently. For this reason, it is necessary, that Art, as instructive object to be coordinated with the demands of modern art and offer to the students the necessary knowledge and dexterities in order that they create modern work of art. Is however the Greek educational system and more concretely the teachers of Art ready for such an undertaking. What they are afraid also what are theyexpecting from the responsible institutions... Can individual initiatives and pilot programms find wider application in the teaching of figurative education...en
dc.subject.alternativeDigital arten
dc.subject.alternativeNew media arten
dc.subject.alternativeFigurative educationen
dc.subject.alternativeVisual cultureen
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαgr
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Kontou(n).pdfΚείμενο εργασίας2.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons