Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/3826
Title: Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης. Μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων
Authors: Κυπριανού, Δέσποινα
Issue Date: 2010-10-20T05:52:21Z
Keywords: Υποκειμενοποίηση
Υποκειμενικότητα
Πολιτισμικά διαφορετικές ομάδες
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Μετανάστευση
Κριτική ψυχολογία
Διγλωσσία
Εναλλαγή κωδίκων
Εαυτός
Αυτοεκτίμηση
Διαμεσολάβηση
Keywords (translated): Subjectification
Subjectivity
Culturally different groups
Intercultural education
Immigration
Critical psychology
Bilingualism
Code switching
Self
Selfconfidence
Mediation
Abstract: Σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη στοιχείων και όψεων της υποκειμενικότητας των παιδιών πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε μια χώρα υποδοχής, των κοινωνικών διαμεσολαβήσεων που τη διαμορφώνουν μέσω των υποκειμενοποιήσεων που συνεπάγονται, καθώς και των υποκειμενικών νοηματοδοτήσεων ως προς την εθνική καταγωγή και την προσωπικότητά τους. Επιπρόσθετο σκοπό αποτελεί η σύγκριση σε όλα τα πιο πάνω επίπεδα των αποτελεσμάτων σε δύο χώρες υποδοχής μεταναστών, την Ελλάδα και την Κύπρο.
Abstract (translated): The aim of the study is to investigate and to define subjectivity aspects of children from culturally different groups in a receiving country. The definition of subjectivity derives from the investigation of social mediations, subjectifications, and children’ s subjective opinions for their national and personal orientation. An additional aim is to compare the results of the study in two immigrant receiving countries, Greece and Cyprus.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (ΔΔ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
despo_kyprianou.pdf8.94 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons