Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/4092
Title: Μελέτη και υλοποίηση αλγορίθμων γραφικών
Authors: Αποστόλου, Παναγιώτης
Issue Date: 2011-01-19T11:15:30Z
Keywords: Γραφικά
Τρισδιάστατα γραφικά
BSP δένδρα
Απόρριψη μη ορατής γεωμετρίας
Keywords (translated): Graphics
3d graphics
BSP-trees
OpenGL
Abstract: Στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής αναπτύχθηκε ένα σύνολο συναρτήσεων και κλάσεων το οποίο αποσκοπεί στην διευκόλυνση της συγγραφής προγραμμάτων τρισδιάστατων γραφικών. Σκοπός είναι η δημιουργία ενός API το οποίο να μην απαιτεί από τον χρήστη – προγραμματιστή βαθειά γνώση των τρισδιάστατων γραφικών αλλά μόνο ορισμένες θεμελιώδεις έννοιες και μια επιφανειακή γνώση του OpenGL προκειμένου να στήσει και να σχεδιάσει μια τρισδιάστατη σκηνή γρήγορα και εύκολα. Παράλληλα μπορεί να φανεί χρήσιμο εργαλείο και στον έμπειρο προγραμματιστή ο οποίος χρειάζεται ένα περιβάλλον που να τον απαλλάσσει από τετριμμένες και επαναλαμβανόμενες διαδικασίες που αποτελούν τροχοπέδη στην μελέτη και ανάπτυξη νέων αλγορίθμων και τεχνικών. Όλα αυτά έχουν γίνει με κύριο γνώμονα την αποδοτική σχεδίαση και την απόρριψη μη ορατής γεωμετρίας έτσι ώστε να είναι δυνατή η σχεδίαση πολυπλοκότερων σκηνών.
Abstract (translated): -
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Apostolou(ele).zipDemo2.55 MBUnknownView/Open
Nimertis_Apostolou(ele).pdfΚείμενο εργασίας5.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons