Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/5091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαναγιωτακόπουλος, Χρήστος-
dc.contributor.authorΔημητρέλλου, Μαρία-
dc.contributor.otherDimitrellou, Maria-
dc.date.accessioned2012-02-14T12:54:26Z-
dc.date.available2012-02-14T12:54:26Z-
dc.date.copyright2011-07-06-
dc.date.issued2012-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/5091-
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τις μαθησιακές επιδράσεις κατάλληλα κατασκευασμένου λογισμικού με χώρο αναφοράς το Δυαδικό Σύστημα. Το λογισμικό κατασκευάστηκε σε HTML και για τις ασκήσεις χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό ProProfs. Παράλληλα εξετάσαμε τις δυνατότητες που προσφέρουν σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία στη δημιουργία λογισμικού και ιδιαίτερα ασκήσεων συνδεδεμένων με ιστοσελίδες πληροφοριών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το λογισμικό βοήθησε το δείγμα των 31 μαθητών, που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα, να μάθουν καλύτερα τις έννοιες του περιεχομένου. Σε αυτό βοήθησαν διάφοροι παράγοντες, οι οποίοι αναλύονται στην εργασία.el
dc.language.isogrel
dc.relation.isformatofΗ ΒΚΠ διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή στο βιβλιοστάσιο διδακτορικών διατριβών που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου της.el
dc.rights0el
dc.subjectΔυαδικό σύστημαel
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.ddc371.334el
dc.titleΗ διδασκαλία του δυαδικού συστήματος με χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμικού : μια μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΡάγγος, Όμηρος-
dc.contributor.committeeΠιντέλας, Παναγιώτης-
dc.description.translatedabstractIn this study we tried to investigate the learning effects of a properly engineered software based on binary system. The software built into HTML and for the exercises ProProfs software was used. Furthermore, we examined the potential of modern online tools to create software and specially exercises linked to information pages. The results showed that the software helped the sample of 31 students that was used in the study, to learn better the concepts of the content. In this helped a number of factors that are analyzed in the study.el
dc.subject.alternativeBinary systemel
dc.subject.alternativeEducational softwareel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diadiko.zipΛογισμικό2.15 MBZIPView/Open
Nimertis_Dimitrellou.pdf6.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.