Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/5455
Title: Η επίδραση της διαφήμισης των μη συνταγογραφούμενων παυσίπονων φαρμάκων στη συμπεριφορά των καταναλωτών-ασθενών του φαρμακείου
Authors: Παπαδάκη, Ευαγγελία
Issue Date: 2012-09-17
Keywords: Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα
Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Keywords (translated): Over-the-counter (OTC) drugs
Advertising
Consumer behaviour
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει αν η διαφήμιση των OTC παυσίπονων φαρμάκων επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών-ασθενών. Πιο συγκεκριμένα, μελετούνται διάφοροι παράγοντες που βρέθηκαν από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση ότι επηρεάζουν τις επιλογές των καταναλωτών. Επίσης, διερευνήσαμε τη γνώμη των καταναλωτών για τα OTC παυσίπονα φάρμακα και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του φαρμακοποιού για τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι καταναλωτές.
Abstract (translated): The aim of this thesis is the impact of advertising OTC painkilling drugs on consumer behavior.
Appears in Collections:Τμήμα Φαρμακευτικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙ...pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.