Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/5486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνης-
dc.contributor.authorΚαραθάνος, Βαγγέλης-
dc.contributor.otherKarathanos, Vaggelis-
dc.date.accessioned2012-09-17T08:01:41Z-
dc.date.available2012-09-17T08:01:41Z-
dc.date.copyright2012-05-15-
dc.date.issued2012-09-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/5486-
dc.description.abstractΣήμερα οι όροι «επιχειρηματικότητα» και «διεθνοποίηση» έχουν εισχωρήσει στο σύγχρονο επιχειρηματικό λεξιλόγιο για να περιγράψουν λειτουργίες της σύγχρονης εταιρίας στο εγχώριο και στο διεθνές περιβάλλον της αγοράς. Ειδικότερα, ο νέος όρος διεθνής επιχειρηματικότητα που σχετίζεται με την επέκταση των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε διεθνείς αγορές έχει συγκεντρώσει έντονο ενδιαφέρον τόσο από διοικητικά στελέχη όσο και από ερευνητές του χώρου. Οι τεράστιες αλλαγές που έχουν επέλθει στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον με την πλήρη απελευθέρωση των αγορών και την ένταση του ανταγωνισμού, αναδεικνύουν στις μέρες μας την επιχειρηματικότητα ως τον πλέον σημαντικό παράγοντα της ανάπτυξης. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί την θεωρητική προσέγγιση και αναλύει τις βασικές θεωρίες και τα στοιχεία που συνθέτουν την έννοια των ξένων θυγατρικών μονάδων και την απόδοσή τους. Το δεύτερο μέρος αποτελεί την εμπειρική προσέγγιση όπου μετράται η απόδοση των οικονομικών μονάδων.el
dc.language.isogrel
dc.relation.isformatofΗ ΒΚΠ διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή στο βιβλιοστάσιο διδακτορικών διατριβών που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου της.el
dc.rights0el
dc.subjectΠαγκοσμιοποίησηel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.subjectΘυγατρικές εταιρείεςel
dc.subject.ddc338.8el
dc.titleΑνάλυση αποδοτικότητας ξένων θυγατρικών μονάδωνel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΣυριόπουλος, Κώστας-
dc.contributor.committeeΑναστασόπουλος, Γεώργιος-
dc.description.translatedabstractToday the terms "entrepreneurship" and "globalization" have penetrated the modern business vocabulary to describe features of the modern corporation's domestic and international market environment. Specifically, the new term international entrepreneurship associated with the expansion of the business in international markets has garnered strong interest from both managers and researchers from the area. The enormous changes that have occurred in the international economic environment with the full liberalization of markets and increased competition, makes nowadays entrepreneurship the most important factor of development. This work consists of two parts. The first part is the theoretical approach and analyzes the key theories and data that make up the meaning of the foreign affiliate units and their performance. The second part is an empirical approach where measured performance of economic entities.el
dc.subject.alternativeGlobalizationel
dc.subject.alternativePerformanceel
dc.subject.alternativeSubsidiary unitsel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Karathanos(de).pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.