Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/5776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠατρώνης, Αναστάσιος-
dc.contributor.authorΓώτη, Στεφανία-
dc.contributor.otherGoti, Stefania-
dc.date.accessioned2013-01-31T10:58:04Z-
dc.date.available2013-01-31T10:58:04Z-
dc.date.copyright2012-10-26-
dc.date.issued2013-01-31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/5776-
dc.description.abstractΤα βασικά θέματα για την παρούσα Διπλωματική Εργασία είναι δύο: αφενός σκοπός μας είναι να εντοπίσουμε και να παρουσιάσουμε τους γεωμετρικούς κανόνες που χρησιμοποιούσαν, κατά την απόδοση των θεμάτων τους, οι καλλιτέχνες της Αναγέννησης, αφετέρου θέλουμε να αξιοποιήσουμε τη σύνδεση αυτή, μεταξύ τέχνης (κυρίως της ζωγραφικής) και γεωμετρίας, ώστε η διδασκαλία των γεωμετρικών εννοιών να αποκτήσει ένα πιο φιλικό χαρακτήρα για τους μαθητές. Ουσιαστικά η επιλογή του θέματος πραγματοποιήθηκε, εστιάζοντας στο διδακτικό στόχο που είχαμε κατά νου, ο οποίος αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συνδυαστούν δυο διαφορετικοί τομείς μεταξύ τους, είτε μοιάζουν να συνδέονται άμεσα ή έμμεσα, η ζωγραφική και η γεωμετρία, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ώστε να ενισχυθεί η κατανόηση, η κριτική σκέψη και ο δημιουργικός χαρακτήρας της μάθησης, κατά τη διαδικασία της διδασκαλίας της γεωμετρίας.el
dc.language.isogrel
dc.relation.isformatofΗ ΒΚΠ διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή στο βιβλιοστάσιο διδακτορικών διατριβών που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου της.el
dc.rights0el
dc.subjectΓεωμετρίαel
dc.subjectΑναγέννησηel
dc.subjectΔιδασκαλία των Μαθηματικώνel
dc.subject.ddc516.007 1-
dc.titleΓεωμετρία και τέχνη στην εποχή της Αναγέννησης : ιστορική ανάλυση και μια πρόταση για τη διδασκαλία της συμμετρίαςel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΜουρίκη, Αλεξάνδρα-
dc.contributor.committeeΣπανός, Δημήτριος-
dc.description.translatedabstractThe main themes for this thesis is two fold: first goal is to identify and present the geometrical rules used in the performance of their subjects, the artists of the Renaissance, other want to make the connection between art (mainly painting) and geometry, that the teaching of geometric concepts to gain a more friendly nature for students. Essentially the choice of subject was focusing on the learning objectives we had in mind, which is the way in which they can combine two different sectors together, seem to be associated either directly or indirectly, painting and geometry, using technology to enhance understanding, critical thinking and creative nature of learning in the process of teaching geometry.el
dc.subject.alternativeGeometryel
dc.subject.alternativeRenaissanceel
dc.subject.alternativeTeaching mathematicsel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Goti(math).pdf9.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.