Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/6344
Title: Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση μαθησιακών δραστηριοτήτων ενός συστήματος εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης : μελέτη περίπτωσης του συστήματος LAMS, για την υποστήριξη της ΘΕ ΠΛΗ37 του ΕΑΠ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011
Authors: Λαζαρόπουλος, Σπυρίδων
Issue Date: 2013-10-11
Keywords: Μαθησιακές δραστηριότητες
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)
Γραπτές εργασίες
Keywords (translated): Learning activities
Hellenic Open University
Written tasks
LAMS
Abstract: Το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο για τη δημιουργία και διαχείριση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με στόχο την υποστήριξη της σύγχρονης και ασύγχρονης μαθησιακής διαδικασίας. Στην παρούσα έρευνα περιγράφεται μία μελέτη περίπτωσης για την οποία μελετώνται η σχεδίαση, η ανάπτυξη-υλοποίηση και η αξιολόγηση κατάλληλων ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS στα πλαίσια της Θεματικής Ενότητας (ΘΕ) ΠΛΗ37 του ΕΑΠ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011. Οι ακολουθίες μαθησιακών δραστηριοτήτων διατέθηκαν στους φοιτητές μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ) Moodle της εν λόγω ΘΕ και ο κύριος στόχος τους ήταν η υποστήριξη των φοιτητών στην εκπόνηση των δύο (2) πρώτων γραπτών εργασιών (ΓΕ) τους. Στα πλαίσια της έρευνας μελετήθηκαν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των φοιτητών αναφορικά με τις μαθησιακές δραστηριότητες LAMS, η συμμετοχή τους στις δραστηριότητες αυτές, καθώς και οι γραπτές επιδόσεις τους στις δύο (2) πρώτες ΓΕ της συγκεκριμένης ΘΕ. Για το σκοπό αυτό, οι φοιτητές συμπλήρωσαν ανώνυμο ερωτηματολόγιο και συμμετείχαν σε ατομικές συνεντεύξεις μετά το πέρας της ΘΕ, ενώ αξιοποιήθηκαν τα αρχεία καταγραφής τόσο του LAMS όσο και του Moodle. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές εξέφρασαν θετικές αντιλήψεις και απέκτησαν θετική στάση αναφορικά με τις μαθησιακές δραστηριότητες LAMS, ενώ επίσης, παρατηρήθηκε θετική γραμμική συσχέτιση της συμμετοχής τους στις συγκεκριμένες μαθησιακές δραστηριότητες και των επιδόσεών τους στις αντίστοιχες ΓΕ.
Abstract (translated): The Learning Activity Management System LAMS is a web tool for creating and managing sequences of Learning Activities in support of synchronous and asynchronous learning process. This research describes a case study which examined the design, development-implementation and evaluation of appropriate sequences of learning activities with LAMS, in the PLI37 course of the Hellenic Open University, during the academic year 2010-2011. These sequences of learning activities were available to students through the asynchronous distance learning platform of Moodle, aiming to support the students in the preparation of their first two written tasks. The research examined the conceptions and attitudes of students regarding the learning activities of LAMS, their participation in these activities and their written performance in the first two written tasks. For this purpose, the students completed an anonymous questionnaire and participated in individual interviews after the end of the course, while the log files of LAMS and Moodle were also evaluated. The results showed that students expressed positive conceptions and acquired positive attitudes towards the learning activities of LAMS, while a positive linear correlation between the participation in the learning activities and the performance in their respective written tasks was also observed.
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazaropoulos_Spiros-LAMS_Case_Study.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.