Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/6432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαμέας, Αχιλλέας-
dc.contributor.authorΣκαπέτης, Ανδρέας-
dc.contributor.otherSkapetis, Andreas-
dc.date.accessioned2013-10-14T08:31:04Z-
dc.date.available2013-10-14T08:31:04Z-
dc.date.copyright2013-07-10-
dc.date.issued2013-10-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/6432-
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα όλο και πιο έντονη η επιθυμία, τόσο από εκπαιδευτικούς ή μαθητές, αλλά και από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν να αναπτύξουν την γνώση τους σε κάποιο αντικείμενο, για την δημιουργία εκπαιδευτικών μηχανών (λογισμικών) που θα μπορούν να αντικαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Η προστιθέμενη αξία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού θα μπορούσε να είναι η εύκολη πρόσβαση σε μεγάλο όγκο πληροφοριών, η πιο συστηματική εκμάθηση, καθώς και η εξοικονόμηση χρόνου και εκπαιδευτικών πηγών (εννοώντας τους εκπαιδευτικούς ως φυσικά πρόσωπα). Το ζητούμενο δεν είναι απλά η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού αλλά ενός "σωστά" δομημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί να αντλεί σωστά και μεθοδικά πληροφορία από αυτό, όπως ακριβώς θα έκανε αν είχε στην διάθεσή του έναν καταρτισμένο εκπαιδευτικό. Στην παρούσα λοιπόν εργασία, μέσα από ένας συνδυασμό νέων τεχνολογιών όπως είναι αυτή των οντολογιών και του σημασιολογικού ιστού καθώς επίσης και θεωριών συσχετιζόμενων με την εκπαίδευση, παρουσιάζονται τα βήματα για δημιουργία ενός διαδραστικού crowdsoursing εκπαιδευτικού συστήματος. Παρουσιάζεται ένα σύστημα που με απλά λόγια θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί μαθητές και εκπαιδευτικούς αλλά και οποιονδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο, να προσφέρει μεθοδική εκμάθηση, να συλλέγει πληροφορία από τους χρήστες του την οποία να επεξεργάζεται και να την διαθέτει σε αυτούς σε ξανά βελτιωμένη και εμπλουτισμένη.el
dc.language.isogrel
dc.relation.isformatofΗ ΒΚΠ διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή στο βιβλιοστάσιο διδακτορικών διατριβών που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου της.el
dc.rights0el
dc.subjectΔιαδραστικά εκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subjectΟντολογίεςel
dc.subjectΣημασιολογικός Ιστόςel
dc.subject.ddc371.334 467 8el
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση crowdsourcing διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής με την χρήση του σημασιολογικού ιστούel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΚαμέας, Αχιλλέας-
dc.contributor.committeeΡάγγος, Όμηρος-
dc.description.translatedabstract-el
dc.subject.alternativeInteractive educational systemsel
dc.subject.alternativeOntologiesel
dc.subject.alternativeSemantic Webel
dc.subject.alternativeCrowdsourcingel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLOMATIKI_Andreas_Skapetis.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.