Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/694
Title: Ανάπτυξη εικονικού μουσείου
Other Titles: Development of virtual museum
Authors: Δραγουμάνος, Σταμάτης
Issue Date: 2008-02-11T07:48:11Z
Keywords: Εικονικό μουσείο
Τρισιδιάστατα γραφικά
Δυναμική μεταφόρτωση
Keywords (translated): Virtual museum
3D graphics
Dynamic downloading
Abstract: Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία ανάλυσης απαιτήσεων, σχεδιασμού και υλοποίησης ενός δικτυακού τρισδιάστατου μουσείου. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα συνεντεύξεων με πιθανούς χρήστες, και η διαδικασία ανάλυσης των απαιτήσεων που θα έχουν από μία τέτοια εφαρμογή, η διαδικασία σχεδιασμού των υποσυστημάτων της εφαρμογής και η υλοποίηση τους. Η εφαρμογή έχει ικανοποιητική απόδοση, ενώ με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συστήματος δυναμικής μεταφόρτωσης αντικειμένων, δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να ξεκινάει την περιήγηση του στον χώρο του μουσείου ενώ ταυτόχρονα να μεταφορτώνονται τα αντικείμενα στο παρασκήνιο. Έτσι ο χρόνος αναμονής για την εκκίνηση της εφαρμογής είναι μικρός και σε εφαρμογές όπου αναμένεται ο χρήστης να κινείται αργά μέσα στον χώρο ζητώντας πληροφορίες για τα εκθέματα η περιήγηση γίνεται ομαλά, χωρίς να αντιληφθεί την διαδικασία μεταφόρτωσης. Επίσης ο σχεδιασμός της βάσης δεδομένων είναι τέτοιος ώστε να είναι επεκτάσιμος και να μπορεί να ακολουθήσει τα πρότυπα (standards) που δίνονται από διεθνείς οργανισμούς για την περιγραφή μουσειακών εκθεμάτων, ενώ είναι εύκολη η χρήση της ίδιας βάσης για την εξόρυξη της πληροφορίας σε απλή πύλη (portal).
Abstract (translated): The process of collection and analysis of requirements and the design and development of the application is presented in this project. The performance of application that is developed is considered to be satisfactory. By embedding the dynamic downloading algorithm, there is no need for prefetching of the 3D objects and that leads to very small waiting time for the application to start running. Meanwhile the 3D objects are downloaded while the user walks through the scene. In scenes like virtual museums etc where the user doesn’t walk fast from one room to the other, but stays in front of an object to get more info, the walkthrough is continuous and the downloading process isn’t noticeable by the user. Also, the database has such a design that can easily include well known standards for museum exhibits. Apart from the client application, the data stored can be retrieved from portals and thus a site edition of the virtual museum is easy to be done.
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
master_thesis.pdf3.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.