Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/735
Title: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) στον τραπεζικό κλάδο.Η περίπτωση της Attica Bank
Other Titles: Customer Relationship Management. The case of Attica Bank
Authors: Μπουζούκα, Μαρίνα
Issue Date: 2008-03-18T08:14:02Z
Keywords: Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Keywords (translated): CRM
Abstract: Η παρούσα εργασία παρουσιάζει βιβλιογραφικά την Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) ως μια νέα μεθοδολογία που προσβλέπει στην επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης). Η εργασία θα εξετάσει τις μεθόδους και τεχνικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και θα επιδείξει χαρακτηριστικές λειτουργίες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων υλοποιημένες σε ένα πραγματικό σύστημα CRM, σε αυτό της τράπεζας Αττικής.
Abstract (translated): This thesis examines the methods and techniques of Customer Relationship Management (CRM) and demonstrates characteristic operations of Customer Relationship Management materialized in a real CRM system, that of bank of Attica.
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.