Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/7506
Title: Σχεδίαση και ανάπτυξη φορητών εφαρμογών παιγνιώδους μάθησης με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας
Authors: Χαλκιάς, Αλέξανδρος
Issue Date: 2014-05-16
Keywords: Επαυξημένη πραγματικότητα
Φορητές εφαρμογές
Παιχνίδια
Μάθηση
Εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών
Τεχνολογία
Χωροευαίσθητα παιχνίδια
Keywords (translated): Augmented reality
Android
Games
Smartphone
Learning
Pervasive
Location-based games
Abstract: Η διπλωματική εργασία αυτή εκπονήθηκε στο Εργαστήριο της Ερευνητικής Ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Υπολογιστή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών υπό την επίβλεψη του καθ. Ν.Αβούρη. Στόχος της εργασίας είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη μίας φορητής εφαρμογής – χωροευαίσθητου παιχνιδιού, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας. Ο χρήστης της εφαρμογής θα μπορεί να περιηγείται στον χώρο που ορίζει το παιχνίδι και να αλληλεπιδρά με πραγματικά αντικείμενα του χώρου αυτού, με σκοπό τη μάθηση και την ψυχαγωγία. Ο χώρος στον οποίο αναφέρεται η διπλωματική εργασία, είναι η πλατεία Γεωργίου Α’ στην Πάτρα.
Abstract (translated): This thesis was conducted at the Laboratory of Human Interaction Research Group - Computer Department of Electrical and Computer Engineering under the supervision of Prof. N.Avouris . The goal of this project is the design and development of a pervasive, location-based game, using augmented reality technologies . The user can navigate through the gamespace and interact with real-world objects, in order to learn and enjoy . The selected area, to which the thesis refers, is George the 1st Square, in Patras .
Appears in Collections:Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomatiki AChalkias6876.pdf6.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.