Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10889/7506
Title: | Σχεδίαση και ανάπτυξη φορητών εφαρμογών παιγνιώδους μάθησης με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας |
Authors: | Χαλκιάς, Αλέξανδρος |
Issue Date: | 2014-05-16 |
Keywords: | Επαυξημένη πραγματικότητα Φορητές εφαρμογές Παιχνίδια Μάθηση Εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών Τεχνολογία Χωροευαίσθητα παιχνίδια |
Keywords (translated): | Augmented reality Android Games Smartphone Learning Pervasive Location-based games |
Abstract: | Η διπλωματική εργασία αυτή εκπονήθηκε στο Εργαστήριο της Ερευνητικής Ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Υπολογιστή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών υπό την επίβλεψη του καθ. Ν.Αβούρη. Στόχος της εργασίας είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη μίας φορητής εφαρμογής – χωροευαίσθητου παιχνιδιού, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας. Ο χρήστης της εφαρμογής θα μπορεί να περιηγείται στον χώρο που ορίζει το παιχνίδι και να αλληλεπιδρά με πραγματικά αντικείμενα του χώρου αυτού, με σκοπό τη μάθηση και την ψυχαγωγία. Ο χώρος στον οποίο αναφέρεται η διπλωματική εργασία, είναι η πλατεία Γεωργίου Α’ στην Πάτρα. |
Abstract (translated): | This thesis was conducted at the Laboratory of Human Interaction Research Group - Computer Department of Electrical and Computer Engineering under the supervision of Prof. N.Avouris . The goal of this project is the design and development of a pervasive, location-based game, using augmented reality technologies . The user can navigate through the gamespace and interact with real-world objects, in order to learn and enjoy . The selected area, to which the thesis refers, is George the 1st Square, in Patras . |
Appears in Collections: | Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplomatiki AChalkias6876.pdf | 6.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.