Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/8332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛυκοθανάσης, Σπυρίδων-
dc.contributor.authorΜουτάφη, Κωνσταντίνα-
dc.contributor.otherMoutafi, Konstantina-
dc.date.accessioned2015-02-05T16:19:58Z-
dc.date.available2015-02-05T16:19:58Z-
dc.date.copyright2014-06-30-
dc.date.issued2015-02-05-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10889/8332-
dc.description.abstractΑντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας αποτελεί η μελέτη των χαρακτηριστικών του μοντέλου εκπαιδευόμενου, ο καθορισμός των απαιτούμενων εξ' αυτών για ένα προσαρμοστικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης καθώς και ο αποδοτικότερος τρόπος αναπαράστασής τους. Επίσης μελετώνται οι τρόποι συλλογής δεδομένων για την δημιουργία και συνεχή ανανέωση του μοντέλου (μοντελοποίηση) καθώς και οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται, με σκοπό την υλοποίηση του καταλληλότερου και αποδοτικότερου εξ' αυτών. Η διπλωματική στοχεύει στη δημιουργία ενός μοντέλου χρήστη-εκπαιδευόμενου συνοδευόμενο από τους αντίστοιχους αλγορίθμους μοντελοποίησης το οποίο θα συγκεντρώνει την απαραίτητη πληροφορία για την αυτοματοποιημένη και προσαρμοσμένη επιλογή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού προς τον συγκεκριμένο χρήστη, με ευκολία και αφαιρετικότητα προς τον χρήστη.el
dc.language.isogrel
dc.rights0el
dc.subjectΜοντέλο εκπαιδευόμενουel
dc.subjectΜοντελοποίησηel
dc.subjectΜαθησιακό στυλel
dc.subjectΜοντέλο Felder-Silvermanel
dc.subjectΠρότυπα συμπεριφοράςel
dc.subjectΑξιολόγηση γνώσης εκπαιδευόμενουel
dc.subjectΠροσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικόel
dc.subject.ddc371.334el
dc.titleΑνάπτυξη μοντέλου και αλγορίθμων μοντελοποίησης ενός χρήστη-εκπαιδευόμενου σε προσαρμοστικά περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.title.alternativeModelling student behaviour in adaptive e-learning systemsel
dc.typeThesisel
dc.contributor.committeeΛυκοθανάσης, Σπυρίδων-
dc.contributor.committeeΧατζηλυγερούδης, Ιωάννης-
dc.contributor.committeeΜαυρουδή, Σεφερίνα-
dc.description.translatedabstractIn the present thesis we are studying the characteristics that can be represented in a user model, we define those that are essential in a student model and we propose an efficient way of representation. We also study the different ways of constructing and updating a student model and the algorithms that can be used in order to implement the most appropriate and efficient of them. The main purpose of the thesis is the development of a student model, with the suitable algorithms, that will support the automated process of adapted educational material provision in an easy and abstract way.el
dc.subject.alternativeUser/student modelel
dc.subject.alternativeUser/student modelingel
dc.subject.alternativeLearning styleel
dc.subject.alternativeFelder-Silverman learning style modelel
dc.subject.alternativeBehavorial patternsel
dc.subject.alternativeStudent’s knowledge evaluationel
dc.subject.alternativeAdapted educational materialel
dc.degreeΜεταπτυχιακή Εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSc_Moutafi_K.pdf14.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.