Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/847
Title: Τα συστήματα CRM, οι προϋποθέσεις για την επιτυχία τους η περίπτωση της Mercedes Benz
Authors: Κωσταράς, Γεώργιος
Κόλλια, Ηλιάννα
Issue Date: 2008-08-18T08:08:38Z
Keywords: Τεχνολογία πληροφοριών
Συστήματα διαχείρησης πελατειακών σχέσεων
Πελατοκεντρική φιλοσοφία
Keywords (translated): CRM
ERP
Information Technology
Customer centric
Abstract: Ο σκοπός της εργασίας είναι να δώσει στον αναγνώστη την δυνατότητα να γνωρίσει τον κόσμο της τεχνολογίας των πληροφοριών, την πελατοκεντρική φιλοσοφία και ειδικότερα την λειτουργία και τον διαχωρισμό των επιμέρους επιχειρηματικών εργαλείων που ονομάζονται CRM.
Abstract (translated): The objective of this paper is to make the reader familiar with the IT(Information Technology), the customer-centric philosophy and especially the functionality and the classification of the most common business tools called CRM.
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΔΕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.