Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/853
Title: Έρευνα μάρκετινγκ για τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα
Authors: Γιαννοπούλου, Ελευθερία
Issue Date: 2008-08-25T09:24:17Z
Keywords: Γενετικά τροποποιημένα προϊόντα
Μάρκετινγκ
Keywords (translated): Genetically modified products
Marketing
Abstract: Η έρευνα έγινε με σκοπό να διερευνήσουμε τη γνώμη του ελληνικού τουριστικού κοινού σχετικά με τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα. Για να το διαπιστώσουμε αυτό καλέσαμε τους ερωτημένους να απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις που αφορούσαν την πληροφόρηση τους σχετικά με τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα καθώς και το πως συσχετίζονταν αυτά με παράγοντες όπως το περιβάλλον, η οικονομία, η υγεία και το ευ ζειν των καταναλωτών.
Abstract (translated): We worked on this subject so as to find out the opinion of the Greek customers about genetically modified products. The customers were asked for this reason to answer a number of questions that co-related these products with factors such as the environment, the economy, health, and the well-being of the customers in general.
Appears in Collections:Τμήμα Φαρμακευτικής (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nemertes_Giannopoulou.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.