Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/8932
Title: Η επίδραση στην εργασιακή ζωή του βιομηχανικού κλάδου μετά την εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης ποιότητας
Authors: Τσιφτιλή, Μαρία
Keywords: Ποιότητα
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας
Keywords (translated): Quality
Quality management systems
ISO
Abstract: Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη προσέγγιση της έννοιας της Ποιότητας και των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας, έννοιες πολύ βασικές αναφορικά με την εργασιακή οργάνωση και συμπεριφορά. Η εργασία δομείται σε τέσσερα κύρια κεφάλαια καθένα από τα οποία πραγματεύεται ένα διαφορετικό θέμα. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά παρατίθενται λεπτομέρειες για τις βασικές αρχές της σειράς ISO 9000 καθώς και για τα πρότυπα που αυτή περιλαμβάνει, στη συνέχεια αναλύεται το πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, οι βασικές αρχές του και οι απαιτήσεις του, όπως και ο τρόπος με τον οποίo μια επιχείρηση μπορεί να εφαρμόσει ένα ευέλικτο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας με σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη και τη συνεχή βελτίωση. Τέλος γίνεται επεξεργασία των δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν με τη βοήθεια ερωτηματολογίου και αναλύθηκαν με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS 20.00. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εξαγωγή των συμπερασμάτων και την παράθεση της βιβλιογραφίας από όπου αντλήθηκαν οι κυρίαρχες πηγές για τη συγγραφή του παρόντος πονήματος.
Abstract (translated): The purpose of this dissertation is the best possible approach to the concept of Quality and Quality Management Systems, very basic concepts regarding work organization and behavior. The project is structured into four main chapters, each of which deals with a different topic. More specifically, first the basic principles of the ISO 9000 series are detailed as well as the standards contained therein, then the quality management standard ISO 9001and its basic principles and requirements are analyzed, as well as the way a business can implement a flexible Quality Management System with the purpose of the customer’s satisfaction and continuous improvement. Finally data, which were collected with the help of a questionnaire and analyzed using the statistical package SPSS 20.00, are processed. The thesis is completed with drawing conclusions and quoting the bibliography with the dominant sources for writing this thesis.
Appears in Collections:Τμήμα Μαθηματικών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία _ΤΣΙΦΤΙΛΗ ΜΑΡΙΑ.pdf3.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.