Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9062
Title: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής με φορητές συσκευές για ένα μουσείο σύγχρονης τέχνης
Other Titles: Design, development and evaluation of a mobile application for visitors of a contemporary art museum
Authors: Μανώλη, Βασιλική
Keywords: Κινητός και διάχυτος υπολογισμός
Χωρο-ευαίσθητα φορητά παιχνίδια
Παιγνιώδης μάθηση
Μη τυπική μάθηση
Μουσείο σύγχρονης τέχνης
Keywords (translated): Location-based
Mobile games
Gamification
Learning
Museums
Contemporary art
Taggling
Abstract: Η εξέλιξη της τεχνολογίας στον τομέα του κινητού και διάχυτου υπολογισμού έχει δημιουργήσει πολλές δυνατότητες για πρόσβαση μέσω φορητών συσκευών σε πληροφορίες που σχετίζονται με συγκεκριμένο χώρο και αντικείμενα. Οι τεχνολογίες αυτές είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για χώρους πολιτισμού όπου μπορούν να αποτελέσουν το υπόβαθρο για μαθησιακές εμπειρίες με παιγνιώδη χαρακτηριστικά. Η διπλωματική αυτή εργασία, που εκπονήθηκε στο Εργαστήριο της Ερευνητικής Ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή, του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Νικόλαου Αβούρη, περιγράφει τη μελέτη, ανάπτυξη και αξιολόγηση μίας κινητής εφαρμογής σε χώρο πολιτισμού. Συγκεκριμένα, αφορά το Taggling, ένα χώρο-ευαίσθητο παιχνίδι για φορητές συσκευές, το οποίο απευθύνεται σε επισκέπτες του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Στόχος του παιχνιδιού είναι να εμπλέξει τους παίχτες σε μια διαδικασία παιγνιώδους εξερεύνησης της έκθεσης του μουσείου και να αναδείξει τα εκθέματα.
Abstract (translated): Engaging museum visitors through game play is an approach that has been used extensively by many museums and cultural institutions. Location based games are facilitated by mobile technologies and have been implemented in various kinds of museums, like archaeological, historical, cultural, science, art galleries, etc. However a particularly hard case to implement playful activities and measure learning outcome is that of museums of contemporary art. In this research we describe Taggling, a game designed for a Contemporary Art Museum, focusing in particular in the learning patterns observed in visitors of the museum when playing the game. Taggling is like a card sorting game where players are engaged in untangling a set of tags that describe different artworks so as each tag to be placed in the corresponding artwork. Based on two limited evaluation sessions, Taggling shows the potential to successfully engaging the players with the artworks.
Appears in Collections:Τμήμα Ηλεκτρολ. Μηχαν. και Τεχνολ. Υπολογ. (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manoli(ele).pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons