Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/950
Title: Οικογενειακές σχέσεις και ηθικές αξίες σε Έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές της Ε' και Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου
Authors: Μανωλοπούλου, Παναγιώτα
Issue Date: 2008-09-25T08:28:02Z
Keywords: Διαπολιτισμικότητα και ηθικές αξίες
Διαπολιτισμικότητα και οικογενειακές σχέσεις
Μαθητές και ηθικές αξίες
Μαθητές και οικογενειακές σχέσεις
Keywords (translated): Intercultural and moral values
Intercultural and familial relations
Students and moral values
Students and familial relations
Abstract: Η παρούσα έρευνα μελετά το θέμα των οικογενειακών σχέσεων και ηθικών αξιών στις ηλικίες των 11 και 12 ετών (Ε΄ και Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, αντίστοιχα) σε Έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές. Έχει σκοπό να δείξει κατά πόσο οι μαθητές με διαφορετική εθνότητα, φύλο και ηλικία διαφέρουν ως προς τις οικογενειακές τους σχέσεις και τις ηθικές τους αξίες. Επίσης, θέλει να εντοπίσει τις μεταβλητές οι οποίες παίζουν ρόλο και διαφοροποιούν τις απαντήσεις, και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα αποτελέσματά της. Αντλήθηκαν πληροφορίες από διάφορες πηγές σχετικές με το θέμα αυτό και στη συνέχεια κατασκευάσθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο χορηγήθηκε σε μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου σε διάφορα σχολεία της Πάτρας. Το δείγμα ήταν καθαρά ευκαιριακό και συνεπώς τα αποτελέσματα της έρευνας δεν μπορούν να γενικευτούν. Ωστόσο, έγινε προσπάθεια ώστε να διατυπωθούν κάποια συμπεράσματα.
Abstract (translated): The present research is studying the subject of familial relations and moral values at the ages of eleven and twelve years old (Fifth and Sixth grade of elementary school respectively) in Greeks and foreigners students. Its purpose is to show whether students of different nationality, gender and age differ in their familial relations and moral values. Also, it is trying to locate the variables that influence and differentiate the answers, and how the results of the research can be turned into account. The information was taken from several sources which were relevant to the specific subject. After that, a questionnaire was made which was given to the students of the Fifth and Sixth grade of several elementary schools of Patras. The sample was totally occasional and therefore the results of the research cannot be generalized. However, an effort was made for some conclusions to be formulated.
Appears in Collections:Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (ΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nimertis_Manolopoulou.pdf980.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.