Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9674
Title: Branding τουριστικών προορισμών : προσδιορισμός της ενδεδειγμένης αρχιτεκτονικής branding για τουριστικούς προορισμούς σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο
Authors: Κούγια, Παναγιώτα
Keywords: Branding τουριστικών προορισμών
Αρχιτεκτονική branding
Keywords (translated): Destination branding
Brand equity
Brand identity
Branding
Place branding
Abstract: Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο τον προσδιορισμό της ενδεδειγμένης αρχιτεκτονικής Branding για τουριστικούς προορισμούς σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Συνοπτικά, επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η υπάρχουσα κατάσταση στο Branding τουριστικών προορισμών, μέσω δευτερογενούς έρευνας, η οποία δομήθηκε σε δύο βασικές ενότητες, δηλαδή την μελέτη των υπαρχουσών δημοσιευμένων σχετικών ερευνών, καθώς και μέσω συλλογής στοιχείων από πραγματικούς προορισμούς, με οδηγό το θεωρητικό υπόβαθρο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης.
Abstract (translated): --
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
giota_kougia_diorthwmwno_final.pdf4.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons