Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9688
Title: Needs assessments. The case of marinas
Authors: Μαζαράκης, Σπυρίδων
Keywords: Μαρίνες
Ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής
Keywords (translated): Marinas
Boaters
Recreational boating
Yachting
Abstract: Βασικό αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της συμπεριφοράς και των αναγκών των χρηστών σκαφών αναψυχής που ταξιδεύουν στην περιοχή της Μεσογείου. Πιο συγκεκριμένα οι κύριοι ερευνητικοί στόχοι που τέθηκαν είναι η διερεύνηση των γενικών καταναλωτικών και δημογραφικών χαρακτηριστικών της αγοράς, η τμηματοποίηση της κύριας αγοράς με βάση την ένταση της χρήσης, η εξέταση τυχόν διαφορών στο βαθμό χρήσης των κοινωνικών δικτύων και των αναγκών χρήσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών με βάση το προφίλ του χρήστη. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από 129 ευρωπαίους πολίτες διαφόρων χωρών που συνηθίζουν να ταξιδεύουν στην λεκάνη της Μεσογείου. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε ήταν περιγραφική. Στα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας συμπεριλαμβάνονται η διαπίστωση όπως, ότι η προετοιμασία ενός θαλάσσιου ταξιδιού γίνεται αρκετούς μήνες πριν, η διαφοροποίηση σε Light και Heavy χρήστες ανάλογα με την ένταση χρήσης, η ύπαρξη σημαντικών διαφορών μεταξύ Light και Heavy χρήστες όσο αφορά την συχνότητα χρήσης των κοινωνικών δικτύων.
Abstract (translated): The main object of this study is the analyzes of the behavior and needs of recreational boat users who travel in the Mediterranean region. Specifically, the main research goals are the exploration of the general consumer and demographic characteristics of the market, the segmentation of the main market based on the intensity of use, the identify for any differences in intensity of use of social networks and the user needs on line services based on the user profile. The data collection was performed using on line questionnaire which completed by 129 European citizens in different countries who are used to traveling in the Mediterranean basin. The method that used was descriptive. The main findings of the Σ ε λ ί δ α | 4 research are the preparation of a sailing trip is organized several months ago, the differentiation in Light and Heavy users depending on the intensity of use, the existence of significant differences between Light and Heavy users regarding the frequency of use of the social networks.
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Needs assessmentsThe case of Marinas final 3101.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.