Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10889/9893
Title: Using social media to measure labour market flows in Greece
Other Titles: Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη μέτρηση των μεταβάσεων στην ελληνική αγορά εργασίας
Authors: Tzinovits, Vlantana
Keywords: Social media
Unemployment
Twitter
Big data
Data mining
Job loss
Labour market flows
Keywords (translated): Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ανεργία
Μεγάλα δεδομένα
Εξόρυξη δεδομένων
Απώλεια εργασίας
Μεταβάσεις αγοράς εργασίας
Abstract: In this dissertation, we examine whether it is possible to use data from Social Media to measure Labour Market Flows in Greece. We use data from the Social Networking Site, Twitter, to create indexes of Job Loss & Unemployment and Job Search & Posting. In order to construct the indexes, we count the job-related phrases found in public tweets, that constitute the signals. The principal components of these signals, are the Social Media Indexes. We mainly focus on the unemployment flows concept, because of the availability of a high quality timeseries, the initial claims for unemployment benefits (UB), against which to compare it. Our data consists of 129.304 tweets, posted from January 2009 to December 2015. We analyze monthly estimates of job flows for the previously mentioned 84 months and additionally, we perform a robustness analysis to examine the factors that (may) lead to a relevant, to the Job Loss Index, tweet.
Abstract (translated): Στην παρούσα διπλωματική εργασία, μελετάται το κατά πόσο είναι δυνατό να χρησιμοποιηθούν δεδομένα από Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να μετρηθούν οι μεταβάσεις μεταξύ των καταστάσεων της ελληνικής αγοράς εργασίας. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης, Twitter, για να δημιουργήσουμε δείκτες για την Απώλεια Εργασίας & την Ανεργία και την Εύρεση & Αναζήτηση Εργασίας. Για να κατασκευάσουμε αυτούς τους δείκτες, μετράμε τις σχετικές με την απώλεια εργασίας εκφράσεις που βρίσκουμε σε όλα τα δημόσια ελληνικά tweets, και αποτελούν τα signals μας. Οι κύριες συνιστώσες αυτών των signals είναι οι Δείκτες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Επικεντρωνόμαστε κυρίως στις μεταβάσεις προς την ανεργία, καθώς έχουμε στη διάθεσή μας μια ποιοτική χρονοσειρά, τις νέες αιτήσεις για το επίδομα ανεργίας, με την οποία μπορούμε να συγκρίνουμε το δείκτη μας. Η βάση δεδομένων μας αποτελείται από 129.304 tweets, τα οποία δημοσιεύθηκαν από τον Ιανουάριο του 2009 έως και το Δεκέμβρη του 2015. Αναλύουμε τις μηνιαίες εκτιμήσεις των μεταβάσεων μέσα στην αγορά εργασίας, για τους 84 μήνες που προαναφέρθηκαν και επιπρόσθετα υλοποιούμε μια επιπλέον ανάλυση για να προσδιορίσουμε τους παράγοντες που μπορεί να οδηγούν σε ένα σχετικό με τον δείκτη απώλειας εργασίας, tweet.
Appears in Collections:Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (ΜΔΕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzinovitsVlantana.pdf608.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.